۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۴۸۱۷۷
حجت الاسلام گلی کریمی خبر داد؛

پذیرش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه فیضیه مازندران

پذیرش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه فیضیه مازندران
معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه فیضیه مازندران گفت: این مرکز در سال تحصیلی جدید از میان طلاب مستعد، توانمند و دارای مدرک سطح یک دانش پژوه می پذیرد.
حجت الاسلام جابر گلی کریمی، معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از پذیرش سومین دوره این مرکز برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ خبر داد.
 
وی با بیان این که طلاب علاقه‌مند به تحصیل در این مرکز تخصصی باید دارای سطح یک حوزه باشند، افزود: طلاب سطح یک باید پایه ششم کتبی و شفاهی را به اتمام رسانده باشند.
 
حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به این که این مرکز تخصصی تاکنون دو دوره پذیرش دانش پژوه داشته است، بیان داشت: در حال حاضر چهل نفر در این مرکز تخصصی مشغول به تحصیل هستند.
 
معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه فیضیه مازندران، مدت زمان این دوره‌های تخصصی را سه ساله عنوان کرد و گفت: طلاب در شش ترم تحصیلی برای دریافت مدرک کارشناسی یا سطح دو تلاش می‌کنند.
 
وی با اشاره به این که علاقه‌مندان به تحصیل در این مرکز تخصصی باید در پایگاه اطلاع رسانی حقوق و قضای اسلامی قم ثبت نام و اولویت مدرسه علمیه فیضیه مازندران را انتخاب کنند، بیان داشت: مهم‌ترین شرط قبولی در این مرکز، موفقیت در آزمون شفاهی است که از سوی اساتید مجرب این مدرسه و مرکز تخصصی برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام گلی کریمی، زمان مصاحبه شفاهی برای طلاب واجد شرایط تحصیل در این مرکز تخصصی را مرداد ماه اعلام کرد و افزود: زمان دقیق این مصاحبه پس از ابلاغ کامل دستورالعمل‌ها از سوی قم اعلام خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرش داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه فیضیه مازندران نیز از میان جوانان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی، طلبه می‌پذیرد.
 
معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه فیضیه مازندران در پایان افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در مدرسه علمیه و همچنین مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی فیضیه مازندران می‌توانند با شماره‌های ۰۱۱۳۲۰۷۲۵۳۳ و ۰۱۱۳۲۰۷۲۵۳۰ تماس بگیرند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات