۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۴۷۹۰۹

مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان معرفی شد

مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان معرفی شد
حجت الاسلام نادر رنجبر به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه کردستان پیش از ظهر امروز با حضور ائمه جمعه و مدیران مدارس استان در بیت نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان تقدیر کرد و بیان داشت: در دوران حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در مدیریت حوزه علمیه کردستان شاهد رشد کمی و کیفی مدارس علمیه در این استان بودیم و از بابت از ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کار در سنگر دین وظیفه ای بسیار سنگین و بزرگ است و کسانی که در این سنگر به عنوان سربازان دین حضور دارند در مقابل اسلام و دین خدا مسئولیت دارند و باید جوابگو باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر؛ مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان، بیان کرد: بی شک ایشان از تجربیات بسیار خوبی برخوردار هستند و نمونه آن را می تواند ارتقا مدرسه علمیه شهرستان قروه در زمان مدیریت ایشان عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: امیدواریم که مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان بتوانند در شکوفایی هرچه بیشتر مدارس علمیه، توسعه دین و معنویات و نیز پرورش طلابی انقلابی با همکاری معاونین و... در این خطه از ایران اسلامی موفق باشند.

در پایین این مراسم از خدمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان منصوب شد.

در این مراسم، ائمه جمعه سطح استان و نیز مدارس مدارس علمیه کردستان و معاونین مرکز مدیریت حضور داشتند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات