۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۴۷۹۰۷
از سوی حجت الاسلام گلی کریمی تشریح شد؛

اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران در مقابله با ویروس کرونا

اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران در مقابله با ویروس کرونا
حجت الاسلام گلی کریمی اقدامات جهادی اساتید و طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران در خدمات رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
حجت الاسلام جابر گلی کریمی، مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اقدامات جهادی اساتید و طلاب این مدرسه علمیه در خدمات رسانی به مردم و همچنین کادر درمانی و بیمارستانی را تشریح کرد.
 
وی با بیان این که اساتید و طلاب جهادی این مدرسه از همان روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های جهادی خود را برای کمک رسانی به مردم آغاز کردند، افزود: این تلاش‌ها و اقدامات جهادی تا به امروز ادامه داشته و تا ریشه کن شدن کامل بیماری ادامه خواهد داشت.
اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران در مقابله با ویروس کرونا
حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به این که طلاب و اساتید حوزه این بار دیگر همانند سایرعرصه‌ها با لباس مقدس روحانیت به خدمت رسانی پرداختند، بیان داشت: حضور و همراهی با مردم از سنت‌های مهم علما و فق‌های دین در طول تاریخ بوده و امروز نیز طلاب و اساتید حوزه در کمک به مردم و همچنین یاری رساندن به مسؤولان پیشگام هستند.
 
مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران به ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف به ویژه معابر، محلات و شبکه بهداشت مرکزی شهر بابل اشاره کرد و گفت: این تلاش‌های جهادی و بی وقفه طلاب پایگاه مقاومت بسیج مدسه با قدرت ادامه دارد.
 
حجت الاسلام گلی کریمی با بیان این که پانزده استاد و طلبه جهادی مدرسه علمیه فیضیه مازندران به ارائه خدمات و کمک رسانی به مردم و کادر درمانی و بیمارستانی شهرستان بابل پرداختند، افزود: علاوه بر این همسران برخی از اساتید و طلابی که در مدرسه ساکن بودند کار تولید لباس و ماسک را عده دار بودند.
اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران در مقابله با ویروس کرونا
وی از دوخت لباس وبرش پارچه ایزوله به تعداد ۳۵۰ عدد از سوی اساتید و طلاب بسیجی مدسه علمیه فیضیه مازندران برای بیمارستان‌های بابل و فریدونکنار خبر داد و افزود: علاوه بر این تاکنون هزار و ۲۰۰ عدد ماسک پارچه از سوی اساتید و طلاب جهاد مدرسه تولید و در اختیار شبکه بهداشت مرکزی بابل قرار داده شده است.
 
حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به گندزدایی و ضد عفونی معابر و محلات شهری و روستایی بابل، تصریح کرد: علاوه بر این که بیمارستان‌های آیت الله روحانی و همچنین یحیی نژاد این شهرستان از سوی طلاب بسیجی مدرسه علمیه فیضیه ضدعفونی شد.
 
مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که طلاب بسیجی این مدرسه منازل افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شدند را نیز ضدعفونی و گند زدایی کردند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این طلاب جهادی این مدرسه همکاری مستمری با شبکه بهداشت و درمان و خانه بهداشت این شهرستان نیز داشته و دارند.
اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه فیضیه مازندران در مقابله با ویروس کرونا
حجت الاسلام گلی کریمی همچنین به حضور طلاب بسیجی این مدرسه علمیه در پمپ بنزین ها و کمک در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و گفت: علاوه بر این بسته های بهداشتی نیز از سوی طلاب به افراد مراجعه کننده به پمپ بنزین ها اهداء شده است.
 
وی یکی از اقدامات ارزشمند طلاب بسیجی مدرسه علمیه فیضیه مازندران را توزیع بسته مواد غذایی در میان خانواده های نیازمند و مبتلا به ویروس کرونا در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود از انجام اعمال شرعی بر روی جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در بابل خبر داد و گفت: با توجه به دغدغه‌های بسیاری که در خصوص در خصوص اجرای احکام شرعی بر روی اموات کرونایی وجود داشت، اساتید و طلاب جهادی مدرسه علمیه فیضیه با حضور در آرامستان بابل بر روی پیکر جانباختگان ناشی از این بیماری نماز اقامه کردند.
 
حجت الاسلام گلی کریمی با بیان این که طلاب و روحانیان در همه صحنه‌های سخت و دشوار در کنار مردم بوده اند، افزود: در جریان سیل و زلزله که سال‌های اخیر شاهد آن بودیم، حضور گسترده و پررنگ طلاب و روحانیان عامل مهمی در تسریع روند خدمات رسانی به مردم بوده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات