۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۳۲۲
مدیر حوزه علمیه ماهان:

ایثارگری پرستاران و جهادگران بزرگ ترین درس برای مردم است

ایثارگری پرستاران و جهادگران بزرگ ترین درس برای مردم است
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که ایثار و فداکاری پرستاران بزرگ ترین درس برای مردم است، گفت: کسی که جان خود را برای سلامتی مردم به خطر می اندازد، ایثارگر محسوب می‌شود.
حجت الاسلام علی محمدی مدیر حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که تهدید کرونا را در کشور باید به یک فرصت تبدیل کنیم، گفت: بیماری کرونا یک امتحان الهی برای مردم ایران و جهان شمرده می‌شود.

وی افزود: ایثارگری و خدمت به مردم را باید از مسؤولان بهداشتی و جهادگران ببینیم، زیرا انسانی که جان خود را برای سلامتی مردم به خطرمی اندازد، ایثارگر محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که مردم دعای صحیفه سجادیه را با مفهوم و معنا بخوانند، بیان داشت: دعا‌های وارده در مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه را بخوانیم و از خداوند برای رفع بلا‌ها و گرفتاری‌ها دعا درخواست کنیم.
 
مدیر حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که شیوه مواجهه مسؤولان و گروه‌های جهادی و مردم ایران در مقابله با کرونا در قیاس با دیگر کشور‌ها بسیار عالی و بی نظیر است، ابراز داشت: مردم کشور ایران با تکیه به جوانان و تولید‌ داخلی توانسته اند بیماری خطرناک و واگیردار کرونا را کنترل کنند.
 
وی تصریح کرد: حوزه علمیه رسالتی بزرگ در قبال مردم دارد و رسالت طلاب در حوزه‌های علمیه تبلیغ دین برای مردم و آشنا کردن آنها با احکام و عقائد دینی است.
 
استاد حوزه علمیه ماهان با بیان این که طلاب در زمانی که مردم درگیر بیماری کرونا هستند، وظیفه خود را فراموش نکنند، ادامه داد: بالابردن معنویت و جواب به شبهات دینی بزرگ‌ترین فرصت برای تبلیغ دین خدا به مردم است.
 
وی در پایان با اشاره به این که مسؤولان دولتی اقشار ضعیف جامعه را حمایت مالی کنند، گفت: حمایت کردن از اقشار ضعیف جامعه از مهم‌ترین کار‌های دولت در کشور شمرده می‌شود./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات