۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۴۷۱۷۲
از سوی رییس هیأت مدیره فروشگاه کوثر قم؛

خبر ابتلای 20 نفر از کارکنان فروشگاه کوثر به کرونا تکذیب شد

خبر ابتلای 20 نفر از کارکنان فروشگاه کوثر به کرونا تکذیب شد
علامه با اشاره به انتشار خبری در چند رسانه به نقل از مدیر عامل فروشگاه کوثر در جلسه بسیج ملی مبارزه با کرونا، ابتلای 20 نفر از کارکنان فروشگاه کوثر به کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیرو انتشار خبری در برخی رسانه‌ها به نقل از مدیر عامل فروشگاه کوثر در جلسه بسیج ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ابتلای 20 نفر از کارکنان این فروشگاه به کرونا و فوت یک نفر از آنها در روزهای گذشته، آقای علامه رییس هیأت مدیره فروشگاه به تبیین این مسأله پرداخته است.

وی افزود: متأسفانه بی دقتی‌هایی در اصل بیان این موضوع و نشر آن در رسانه‌ها رخ داده است، جلسه مورد اشاره جهت تسهیل ارائه خدمات فروشگاه‌های بزرگ برای تأمین مایحتاج ضروری مردم شریف قم در وضعیت کنونی و اقدامات لازم در این زمینه از جمله توسعه فروش اینترنتی و تلفنی برگزار شده است.

علامه عنوان کرد: در این جلسه مدیران برخی فروشگاه‌های بزرگ از جمله فروشگاه کوثر به منظور بیان مشکلات کار در این شرائط سخت و ضرورت حمایت بیشتر از فعالیت‌ آنها نکاتی را بیان کردند و از مسئولان محترم تقاضا کردند که صرفاً به تدوین ضوابط و پروتکل‌ها اکتفا نشود و حمایت‌های عملی در این زمینه از فروشگاه‌ها انجام گیرد.

وی اضافه کرد: این مدیران در گزارش مشکلات موجود فروشگاه‌ها به مخاطرات کار در شرائط جاری و فداکاری پرسنل فروشگاه هم اشاره کردند و به‌عنوان مثال از بیماری تعدادی از کارکنان طی دو ماه گذشته سخن گفتند، البته به هیچ وجه ثابت نشده است که این افراد به کرونا مبتلا شده اند و تعداد آنها هم 20 نفر نبوده ولی متأسفانه مدیریت فروشگاه جهت بیان سختی کار از این تعبیر عرفی و غیر دقیق استفاده کرده است.

‌ رییس هیأت مدیره فروشگاه کوثر خبر ابتلای یک نفر از کارکنان این فروشگاه به کوثر و فوت وی را تأیید کرد و یادآور شد: همکار مرحوم ما یک مسئولیت دفتری داشته است و عموماً در فروشگاه ترددی نداشتند.

وی بیان داشت: فروشگاه کوثر و پرسنل خدوم و فداکار آن در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم عزیز با تمام توان در صحنه هستند و تمام تلاش برنامه‌ریزان و کارکنان در جهت ارائه خدمات آسانتر و روانتر به همه همشهریان عزیز می‌باشد.

علامه ابراز داشت: تلاش ما این است که بخش فروش اینترنتی و تلفنی را تا حد امکان توسعه داده و حضور مشتریان در فروشگاه را کاهش دهیم، در عین حال مراقبت‌های بهداشتی از پرسنل و مراجعین هر روز به طور کامل انجام می‌شود و علاوه بر پایش مشتریان هنگام ورود روزانه حدود 3 هزار ماسک و دستکش به مشتریان در بدو ورود داده می‌شود؛ امیدوارم رسانه‌ها نیز در شرائط کنونی تلاش کنند که آرامش اجتماعی خدشه دار نشود./1330/ج

ارسال نظرات