۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۶۴۶۹۶۱
امام جمعه پلدختر:

فرهنگ مهدویت در جامعه نهادینه شود

فرهنگ مهدویت در جامعه نهادینه شود
امام جمعه پلدختر بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی، مهم ترین، با ارزش ترین، شایسته ترین و مفیدترین جلسه شهرستان است.

وی با تأکید بر ضرورت عملی شدن مصوبات این جلسه افزود: مدیران و مسؤولان باید برنامه های جلسات شورای فرهنگ عمومی را در اولویت قرار دهند تا بتوان گام های استواری در رفع مشکلات مردم برداشت.

امام جمعه پلدختر با اشاره به پیش رو بودن نیمه شعبان ادامه داد: گسترش فرهنگ مهدویت و تقویت معنویت در جامعه امری ضروری بوده و باید از همه ظرفیت های فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه اظهار داشت: مدیران و مسؤولان باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ انتظار که فرهنگی انسان ساز است، لازمه منتقل ساختن فرهنگ واقعی انتظار است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: امسال باید با فرهنگ سازی زمینه حضور مردم به صورت مجازی در اجتماعات مذهبی فراهم شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات