۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۴۴۰۶۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی ریگان:

روحانیان با از خودگذشتگی به سلامت جامعه خدمت می کنند

روحانیان با از خودگذشتگی به سلامت جامعه خدمت می کنند
حجت الاسلام نازلی با اشاره به این که روحانیان خدمتگزار مردم هستند، گفت: روحانیان شهرستان ریگان کرمان در جهت سلامتی مردم ضدعفونی شهر را شروع کرده اند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی رییس اداره تبلیغات اسلامی ریگان، با اشاره به وظیفه مردم و جهادیان، اظهار داشت: با توجه به تعلیق تجمعات مذهبی، روحانیان شهرستان ریگان و مسئولان هیأت‌های مذهبی همگام با دیگر مسئولان در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و بهداشتی مشغول خدمت به مردم هستند.
 
وی ابراز داشت: روحانیان در شهر‌های درگیر، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی و همدوش کادر درمانی در حال فعالیت هستند و ما در ریگان نیز به یاد این روحانیان و ادامه دهنده راه آن‌ها مشغول ضد عفونی روستا‌های ریگان هستیم.
 
وی عنوان کرد: روحانیان شهرستان ریگان ضمن ابراز همدردی با قربانیان ویروس کرونا آماده خدمتگزاری در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها هستند.
 
حجت الاسلام نازلی با اشاره به اینکه اردوی جهادی نورالمبین با حضور روحانیان مستقر، مساجد و مراکز عمومی را در مناطق شیعه و سنی ضد عفونی کردند، ادامه داد: فعالیت گروه جهادی نورالمبین ریگان تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد./۱۳۸۰/د102/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
منم
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
خدا اجر بدهد
خبرعالی بود
ازجنوب
0
0