۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۴۳۸۸۲

ضد عفونی شبانه‌روزی معابر سیرجان توسط قرارگاه مدافعان سلامت

ضد عفونی شبانه‌روزی معابر سیرجان توسط قرارگاه مدافعان سلامت
گروه‌های جهادی قرارگاه مدافعان سلامت سیرجان شبانه‌روز پای کار هستند تا امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری سیرجان به‌خوبی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی اظهار داشت: این قرارگاه با همت طلاب و بسیجیان و صالحین سپاه، شهرداری و بهداشت برنامه شبانه‌روزی دارند و این یک برنامه جهادی است که هم کرونا و هم آمریکا را شکست می‌دهد.

امام جمعه سیرجان ابراز داشت: در رفع مشکلات، نیازمند همراهی و همکاری هستیم و ما امروز باید همدلی را بیشتر کنیم تا در رفع این مشکل زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

محدویت تردد اتوبوس‌های خط واحد

رضا سروش‌نیا شهردار سیرجان بیان داشت: همکاری همه، باشهرداری توانست تا به امر مهم ضد عفونی بهتر دست یابیم و این قرارگاه پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکمه‌های عابربانک و معابر پرتردد شهری را در اولویت خود قرار داده‌اند تا سهم مؤثری در مهار کرونا را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت در ایستگاه ضد عفونی و گندزدایی بر عهده شهرداری است و براساس تقسیم‌بندی میدان تره‌بار و بازار را که بشتر مردم در تماس هستند، شبانه‌روز دو مرتبه ضد عفونی می‌شوند و اکنون که گروه‌های جهادی و مردم به کمک آمدند، تمامی امکانات را در خدمت این قرارگاه گذاشتیم.

شهردار سیرجان در خصوص اتوبوس‌ها و سرویس‌های بین‌شهری هم گفت: تردد ها را محدود کردیم و سرویس‌های خط واحد مسیرهای لازم را یک بار در روز داریم و آن‌چه برای ما مهم است جان مردم است و تقاضا داریم از تردد و حضور در جامعه خودداری کنند و در خانه بمانند.

سروش‌نیا افزود: گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت، اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات