۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۶۴۳۵۴۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

رسالت امروز روحانیت ایجاد نشاط و روحیه بین بیماران است

رسالت امروز روحانیت ایجاد نشاط و روحیه بین بیماران است
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و حضور روحانیت در بیمارستان برای خدمت به بیماران، گفت: رسالت امروز روحانیت ایجاد نشاط و روحیه بین بیماران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: روحانیت و طلاب در زمینه های مختلف و هر زمان که بحرانی رخ می دهد، حضوری جهادی دارند و در خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.

وی با سیل اخیر در نورآباد و سیل فروردین ماه در شهرستان پلدختر اشاره کرد و یادآور شد: طلاب و روحانیون با دل و جان برای خدمت به مردم سیل زده تلاش کردند و در قالب گروه های جهادی در مناطق سیل زده به مردم خدمت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به بحران امروز جامعه و شیوع ویروس کرونا افزود: امروز نیز طلاب و روحانیان با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ها هستند.

وی ادامه داد: طی مکاتبه و هماهنگی که با رییس دانگاه علوم پزشکی استان صورت گرفت، جمعی از طلاب و روحانیان برای خدمت به بیماران و فعالیت فرهنگی به کادر درمان کمک می کنند.

حجت الاسلام غلامی حفظ آرامش روحی و روانی جامعه را در زمان بحران امری ضروری خواند و اظهار داشت: روحانیت و مبلغان در شرایط کنونی و بحرانی که ویروس کرونا به وجود آورده است، نقش آفرین هستند.

وی در ادامه اذعان داشت: حضور روحانیت و طلاب در بیمارستان ها و انجام فعالیت فرهنگی تبلیغی برای ایجاد روحیه و نشاط بین بیماران امری مهم و ضروری بوده و نقش بسزایی در تقویت روحیه بیمارن دارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: طلاب و روحانیت در بحث درمان ورود پیدا نکرده اند و تابع اجرای دستور برنامه های پزشکی در تحقق برنامه های بهداشتی بوده و در زمینه ایجاد نشاط و روحیه به بیماران نقش آفرینی می کنند و در عرصه خدمت رسانی فعالیت دارند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات