۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۴۳۴۹۱
حجت الاسلام خوشبین خبر داد؛

حضور روحانیان در بخش عملیات روانی قرارگاه مبارزه با کرونای ماهشهر

حضور روحانیان در بخش عملیات روانی قرارگاه مبارزه با کرونای ماهشهر
حجت الاسلام خوشبین گفت: پایگاه بسیج حوزه در قرارگاه مقابله با کرونا در ماهشهر، بخش عملیات روانی را متکفل شد تا پاسخگوی شهبات و القائات وارد شده علیه دین باشد.
حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان اظهار داشت: پایگاه بسیج حوزه در قرارگاه، بخش عملیات روانی را متکفل شد تا در این باره پاسخگوی شهبات و القائات وارد شده علیه دین باشد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر با بیان اینکه ضدعفونی اماکن عمومی، شهرک ها، حسینیه ها، مساجد و بازار اصلی شهر تاکنون چندین بار صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت با نام نویسی در قرارگاه به توزیع مواد ضدعفونی کننده و ضدعفونی اماکن مختلف می‌پردازند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده قرارگاه به ضدعفونی اماکن پرداخته می‌شود، گفت: ۶ سمپاش به همراه مواد ضدعفونی کننده از سوی مدرسه در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

حجت الاسلام خوشبین با بیان اینکه روحانیون متخصص پاسخگویی به شبهات در بخش عملیات روانی حضور دارند، عنوان داشت: روحانیون آماده پاسخگویی به شبهات و زدودن هرگونه ابهام نسبت مطالب شیطانی القا شده مخالفان مکتب اهل بیت (ع) هستند.

وی با بیان اینکه بیماری‌ها از سوی خداوند شفا پیدا می‌کنند، تصریح کرد: افزون بر رعایت نکات بهداشتی باید به ذات باری تعالی توسل جست، در شهرستان با رعایت نکات بهداشتی و دعای مؤمنان شاهد متبلایان اندک به کرونا ویروس هستیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات