۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۴۳۴۹۳
مدیر مدرسه امام خمینی بندرامام مطرح کرد؛

تهیه کلیپ آموزشی راه‌های مقابله با کرونا ویروس از سوی طلاب

تهیه کلیپ آموزشی راه‌های مقابله با کرونا ویروس از سوی طلاب
حجت الاسلام موسوی گفت: طلاب و گروه‌های جهادی مدرسه در فضای مجازی به تهیه کلیپ‌هایی از روحانیت معروف شهرستان (در راستای مقابله با کرونا) می‌پردازند.
حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه امشب جلسه‌ای با سپاه شهرستان در راستای فعالیت مطلوب جهت مقابله با کرونا برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه اکیپ‌های طلاب و روحانیت مدرسه معرفی می‌شوند تا با انسجام بیشتری به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری بپردازند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام ضدعفونی اماکن پررفت و آمد شهرستان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی و آموزش راه‌های مقابله را مأموریت طلاب در راستای مقابله با کرونا بیان کرد.

این مقام مسئول در زمینه آموزش راه‌های مقابله با کرونا تصریح کرد: طلاب و گروه‌های جهادی مدرسه در فضای مجازی به تهیه کلیپ‌هایی از روحانیت معروف شهرستان (در راستای مقابله با کرونا) که در میان مردم مقبولیت دارند، می‌پردازند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و توجه به توسل و دعا خاطرنشان کرد: در این کلیپ‌ها روحانیت معروف و مورد احترام شهرستان از مردم می‌خواهد که نکات بهداشتی مقابله با کرونا ویروس را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه مخالفان اهل بیت (ع) در شرایط کنونی بار دیگر اعتقادات مردم را هدف قرار دادند، اظهار داشت: در همین راستا طلاب پاسخگوی شبهات مطرح شده و تبیین احکام شرعی مطرح شده از سوی مراجع تقلید در زمینه کرونا ویروس هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات