۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۴۳۴۹۸
در اندیمشک صورت می گیرد؛

ضدعفونی مناطق محروم از سوی طلاب مدرسه بقیه الله شمال خوزستان

ضدعفونی مناطق محروم از سوی طلاب مدرسه بقیه الله شمال خوزستان
حجت الاسلام آذرافروز گفت: مناطق محروم شهرستان از سوی گروه‌های جهادی مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه خدمت رسانی و غمخواری از مشکلات مردم جزء وظایف تبیین شده حوزه در کلام رهبرانقلاب است، خاطرنشان کرد: مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان برای پاسخگویی به مشکلات فکری و روانی مردم در زمینه مقابله با کرونا ویروس، گروه‌هایی برای ضدعفونی و گندزدایی مناطق عمومی و درب منازل تشکیل داد که در این زمینه طلاب و اساتید حضور فعالی دارند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه مناطق محروم شهرستان از سوی گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، اظهار داشت: آگاهی بخشی به عموم در راستای‌های مقابله و پیشگیری از کرونا در فضای مجازی و عمومی با شدت ادامه دارد ضمن اینکه از پرسنل درمانی شهرستان تقدیر و تجلیلی به عمل آمد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کادر درمانی در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس هستند، گفت: مردم به توصیه‌های پزشکی عمل نمایند و با در خانه ماندن و سفر نرفتن از شیوع و گسترش کرونا ویروس جلوگیری کنند تا زحمات کادر درمانی دو چندان نشود و آمار متبلایان کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه کرونا شکست داده خواهد شد، تصریح کرد: توسل، دعا و توکل بخدا فراموش نشود، دعا (به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه) از راه‌های برون رفت است و مردم ایران اسلامی به چنین مسأله‌ای توجه داشته باشند.

وی خواستار لغو سفر‌های نوروزی از سوی مردم شد و گفت: مردم فهیم ایران به توصیه‌های مسئولان در زمینه ماندن در خانه عمل خواهند کرد و یاریگر کادر درمانی در ریشه کنی کرونا ویروس خواهند بود./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
دیروز نوشته بود اگه ماسک بزنید و دستکش بپوشید برای خارج شدن از منزل کفایت میکنه وقتی اومدم بیرون دیدم بقیه مردم پیراهن و شلوار هم پوشیدن
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
برخی رسانه‌ها خطرناکتر از کرونا هستند؛ مراقب خبرهای آلوده باشیم!
0
0