۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۶۴۳۴۰۲

سفیران سلامت حاج قاسم از بیت الزهرا به مقابله با کرونا می‌روند

سفیران سلامت حاج قاسم از بیت الزهرا به مقابله با کرونا می‌روند
بیت‌الزهرای حاج قاسم این روزها حال و هوای دیگری دارد و عملیات جهادی مقابله با کرونا شب‌ها از این مکان مقدس آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، این روز‌ها نه تنها شهرمان بلکه کشورمان تداعی‌گر صحنه‌های دوباره جهاد است جهادی با رنگ و بویی دیگر. حال و هوا همان است جوان‌ها نیز همان جوان‌های زمان جنگ هستند، ولی جبهه و خاکریز به میان کوچه پس کوچه‌ها منتقل شده است.

شاید این روز‌ها به ظاهر تجمعات و هیئت‌های مذهبی تعطیل شده باشند، ولی کار، منش و تفکر هیئتی و جهادگرانه تمامی و تعطیلی ندارد.

این بارهم هیئت‌ها باز بودند، ولی به نوعی دیگر از مداح گرفته تا سخنران از سینه‌زن تا بسیجی از بزرگ تا کوچک از خرد تا کلان همه آمده بودند پایه کار هیئت، ولی از جنسی دیگر برای کار جهادی، برای مبارزه با مهمان ناخوانده این روز‌ها بیماری کرونا و برای ضدعفونی کردن و گندزدایی از معابر و اماکن عمومی شهر.

بیت‌الزهرای حاج قاسم این روز‌ها حال و هوای دیگری دارد و عملیات جهادی مقابله با کرونا شب‌ها از این مکان مقدس آغاز می‌شود و سفیران سلامت حاج قاسم از این جا راهی خیابان‌های شهر می‌شوند.

این روز‌های شهرمان حال و هوای سال‌های جنگ است سرباز همان سرباز است و فرمانده هم همان حاج‌قاسم است، اما این بار از آسمان نظاره‌گر سربازانش است. /۱۳۸۰/د102/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
فعال شدن صفحه کرمان در رسا موجبات خوشحالیست.
0
0
عشق
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
سلام
خیلی قشنگ بود
درود بر کرمانی ها
از خبرنگار تشکر
0
0