۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۴۲۱۱۱

مشارکت سپاه در ضدعفونی کردن معابر عمومی خوزستان

مشارکت سپاه در ضدعفونی کردن معابر عمومی خوزستان
سلطان زاده گفت: با شیوع کرونا ویروس در کشور و استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان به ریاست فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) تشکیل شد.
سعید سلطان زاده، معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز گندزدایی سطح معابر شهر اهواز خبر داد و گفت: با شیوع کرونا ویروس در کشور و استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان به ریاست فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) تشکیل و کمیته‌های مختلفی راه اندازی شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: کمیته آموزش، پشگیری و درمان در اسرع وقت تشکیل شدند که در این باره کمیته آموزش پیرامون آموزش و پیشگیری از شیوع کرونا به فعالیت می‌پردازد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خدمت رسانی کمیته آموزش برای عموم است، خاطرنشان کرد: مسائل آموزشی به صورت حضوری و در فضای مجازی ارائه می‌شود و در بحث پیشگیری به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی در سطح استان می‌پردازیم.

سلطان زاده با اشاره به اینکه نخستین مرحله ضدعفونی و گندزدایی از امروز در اهواز اجرایی می‌شود، ادامه داد: در زمینه درمان نیز تیم‌های مختلفی از بسیجیان و پاسداران تشکیل شده و در آماده باش کامل هستند تا هر زمانی دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز بکند برای همکاری اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است؛ گروه‌های جهادی مبارزه با کرونا از سوی سپاه استان در سطح شهرستان‌ها تشکیل و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی هستند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات