۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۴۰۰۱۰
حجت الاسلام حاجی زاده:

حضور در انتخابات به معنای ایستادگی پای انقلاب است

حضور در انتخابات به معنای ایستادگی پای انقلاب است
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور در انتخابات را به معنای ایستادگی پای انقلاب، آرمان‌های نظام و لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام محمد علی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که ملت ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ امسال، عزت، عظمت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با این حضور بی نظیر خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز بیعت کردند و با مقام معظم رهبری میثاق دوباره بستند.
 
وی با بیان این که باید قدر انقلاب را بدانیم چرا که انقلاب به ما عزت و شرافت داد و نگاه و درک ما را نسبت به واقعیت‌ها باز کرد، افزود: انقلاب به ما یاد داد که نباید هم محاسبات و تحلیل‌ها بر مبنای داده‌های مادی اتفاق بیفتد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی به ما آموخت که باید باور و اعتقاد به محاسبات الهی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: انقلاب به ما آموخت اگر در مسیر الهی گام برداریم و توکل بر خدا داشته باشیم، دشمن از جایی ضربه می‌خورد که گمانش را نمی‌برد.
 
حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر این که باید انقلاب و اهداف آن را خوب فهمید و درک کرد تا بتوانیم تحلیل درستی داشته باشیم، ادامه داد: اگر انقلاب را خوب فهمیدیم پای این انقلاب می‌ایستیم و جانمان را هم فدا می‌کنیم.
 
وی با بیان این که حضور در انتخابات به معنای ایستادگی پای انقلاب، آرمان‌های نظام و لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید با حضور حداکثری خود پاسخ دندان شکنی به مخالفان انقلاب و نظام اسلامی دهیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کسی که انقلاب را فهمید با همه وجود و بر اساس تکلیف پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شود، ادامه داد: کسی که انقلاب را فهمید، به دنبال انتخاب افراد اصلح و در تراز انقلاب می‌رود و اخلاق، دین و خدا را در انتخابات در نظر خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که دشمنان ملت ایران اسلامی به انتخابات دوم اسفند ماه امسال چشم دوخته اند، بیان داشت: دشمن از مدت‌ها قبل با تبلیغات گسترده و دروغین در تلاش است تا زمینه حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کند که به طور حتم شکست خواهد خورد.
 
وی با اشاره به این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه فریب حربه‌های تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه را نخواهند خورد، افزود: این ملت با بصیرت دوم اسفند ماه امسال را به صحنه وحدت و همبستگی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی تبدیل خواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات پیش روی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که متعهد، متخصص، انقلابی، دلسوز و در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب باشند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات