۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۳۹۰۶۳
فجر سلیمانی؛

مردم لرستان ایستادگی پای انقلاب را به نمایش گذاشتند

مردم لرستان ایستادگی پای انقلاب را به نمایش گذاشتند
دقایقی پیش با آغاز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و خروش مردم ولایی لرستان در این مراسم، فریاد مرگ بر آمریکا در خیابان‌ها طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، مردم ولایی استان لرستان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حضور پرشور مردم از پیر و جوان تا زن مرد نشان از وحدت و همدلی و ایستادگی این ملت پای انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری است.

مردم با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار خشم و انزجار خویش را از استکبار به گوش دنیا می رسانند و امروز به صحنه ای تاریخی از انقلاب آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

امروز مردم لرستان در سایه وحدت و همدلی به صحنه آمدند و ایستادگی پای استقلال، عزت و آزادی را فریاد زدند، آمدند تا بگویند هرگز دست از آرمان های انقلاب نخواهند کشید.

سر دادن شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، فریاد مردم لرستان در حمایت و تبعیت از رهبری است، این مردم به گوش دنیا می رسانند که هرگز رهبری را تنها نخواهند گذاشت و تا پای جان گوش به فرمان ایشان هستند.

پیام این حضور باشکوه مردم در دقایق اولیه آغاز مراسم راهپیمایی این است که دشمن بداند این ملت دست از انقلاب و نظام اسلامی نخواهند کشد و وجود مشکلات سد راه آنان نخواهد بود و در سایه حضور مردم در صحنه توطئه های دشمن خنثی است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات