۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۳۸۳۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی چالشی جدی برای سیاست های نظام سلطه در جهان ایجاد کرد

انقلاب اسلامی چالشی جدی برای سیاست های نظام سلطه در جهان ایجاد کرد
حجت الاسلام شکریان انقلاب اسلامی را چالش و تهدیدی جدی برای سیاست های استکباری و استعماری غرب در منطقه و جهان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش فجرآفرینان انقلاب ویژه فعالان قرآنی استان در دانشگاه نوشیروانی بابل، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی امروز به عنوان بزرگترین تهدید و چالش برای کشور‌های استکباری است.

وی با اشاره به ۴۱ سال استقلال و عزت و خودباوری امت قهرمان ایران اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) معمار و بنیانگذار انقلاب و همراهی امت بصیر و قهرمان ایران اسلامی به پیروزی رسید و امروز در آستانه چهل و یکمین سالگرد این انقلاب شکوهمند هستیم و باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، شهدای راه علم و هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و امنیت کشور، افزود: ایران اسلامی در سایه رهبری بی بدیل امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و با اتکاء به ارزش‌های دینی و الهی به یک کشور مستقل، مقتدر و پیشرفته تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، توطئه های چهار دهه اخیر علیه ملت ایران را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم چهل سال فشار و تحریم غرب به ویژه آمریکا علیه کشورمان، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که دین را عامل عقب ماندگی و بدبختی ملت‌ها می‌دانند، تصریح کرد: ایران اسلامی با اصول و مبانی اسلامی و دینی امروز به پیشرفت‌های بسیار خیره کننده‌ای در حوزه‌های مختلف پزشکی، هسته‌ای، هوا و فضا، نظامی و صنعتی رسیده است و به عنوان یک الگو برای برخی کشور‌های منطقه و جهان معرفی شده است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به مدل حکومت داری انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی امروز با مدل حکومت داری دینی و با تاثیرگذاری بسیار ممتاز و ویژه در منطقه و جهان تمام ابهت پوشالی غرب و استکبار را با چالش جدی مواجه کرده است و بسیاری از نقشه‌های فتنه انگیز و خباثت آلود آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انقلاب اسلامی را پایه گذار تمدن نوین اسلامی دانست و بیان داشت: مدل حکومت دینی جمهوری اسلامی برخواسته از رای و اراده مردم شکل گرفته است و این مدل به الگویی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، ایران اسلامی را پرچم دار جبهه مقاومت در منطقه و جهان دانست و گفت: ایران اسلامی با چنین جایگاه ویژه ای به طور قطع و یقین در راستای ایجاد و تحقق تمدن نوین اسلامی اثرگذار خواهد بود و این به برکت مجاهدت‌های رزمندگان مقاومت همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش به دست آمد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات