۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۳۷۵۸۹
امام جمعه ایلام:

معامله قرن، نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد

معامله قرن، نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد
امام جمعه ایلام گفت: اینکه در دنیای امروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی از معامله قرن سخن می‌گویند موضوعی مسخره است، همین کار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه افراد باتقوا نیازهایشان اندک است، گفت: انسان با تقوا کسی است که وقتی در مورد موضوعی مطمئن نیست، آن را قطعی بیان نمی‌کند، خود را از دروغ گفتن و شایعه دروغ حفظ می‌کند، همواره به دنبال مال حرام که هیچ، به دنبال مال شبه ناک، هرچند زیاد و راحت الوصول باشد، نمی‌رود.

وی افزود: در شرایطی کنونی، که کشور به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است، باید تلاش شود بین درآمد و هزینه‌ها تناسب برقرار شود تا دست نیاز به سوی دشمن دراز نشود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: تشکیل برخی پرونده‌ها در دادگاه، اعم از ربا خواری، کلاهبرداری، گران فروشی و... نشان از این است که انسانها به روزی حلال خداوند راضی نبوده و شکرگزار نعمت‌های خداوند متعال نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: ضرورت دارد ایام دهه فجر برای نسل جوان تبیین شود، ایامی که خداوند ملت ایران را ار بندگی ظلت طاغوت به بندگی خدا فرا خواند.

وی بیان داشت: دشمن به تمام توان خود را برای تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته و تلاش می‌کنند بگوید نظام جمهوری کارآمدی کافی را ندارد، ولی روند رشد کشور استکبار را در منطقه و حهان به چالش کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار دلها در واقع اعلام جنگ با نظام ایران کرد، آنان از برجام خارج شدند و این توهین به دولت و نظام بود، چرا برخی از مسوولان همچنان به دنبال مذاکره با استکبار هستند؟

وی تصریح کرد: معامله قرن رئیس جمهوری امریکا در دنیای امروز که استکبار از دمکراسی صحبت می‌کند خنده دار است، این کار به بازی گرفتن قوانین بین المللی است، این چنین اقدام بی خردانه‌ای از سوی استکبار بدون شک نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات