۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۳۵۲۷۹

امضای تفاهمنامه همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و ایران کیش

امضای تفاهمنامه همکاری حوزه‌های علمیه خواهران و ایران کیش
سند همکاری مشترک میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و شرکت کارت اعتباری ایران کیش به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا، در جلسه ای که با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و هیات همراه در محل شرکت ایران کیش برگزار گردید، سند همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.

بر اساس این سند، طرفین بر توسعه همکاری‌ها در زمینه استفاده از ابزارهای نوین مالی و پرداخت بر بستر IPG و MPG در حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کردند. در این سند مقرر گردید تا اپلیکیشن پرداخت اختصاصی حوزه‌های علمیه خواهران تولید شده و پرداخت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در بستر ابزارهای اینترنتی این شرکت انجام پذیرد. با اجرای موفق این طرح‌، انتظار می‌رود تا سالانه درآمدی بالغ بر یک میلیارد تومان برای حوزه‌های علمیه خواهران حاصل شود.

حسین محمدی زاده، معاون نیروی انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور ضمن اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه کار جدیدی در ارتباط با خدمات بانکی و... برای طلاب خواهر، مرکز مدیریت استان قم و حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور است. امیدداریم این موضوع باعث همکاری های بیشتر دراین زمینه بشود.

وی با بیان اینکه  حدود 500 مدرسه علمیه خواهران و 60 تا 70 هزار نفر طلبه خواهر در حال تحصیل  و به همین میزان فارغ التحصیل در کشور موجود می باشد اظهار داشت: این تفاهم نامه میان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در ابعاد مختلف بسته شده است.

حسین محمدی زاده افزود: توسعه اپلیکیشن پرداخت اختصاصی حوزه های علمیه خواهران بر مبنای زیرساخت ها و استفاده از ابزارهای پذیرش ایران کیش شامل پایانه های فروش، درگاه های پرداخت اینترنتی، موبایلی و ussd  جهت انجام پرداخت های الکترونیک واحدهای صفی و ستادی حوزه های علمیه خواهران، استفاده از خدمات مشاوره ای و عملیاتی ایران کیش برای استفاده بهینه از فرصت های درآمدزا در نظام  مالی و بانکی کشور از جمله موارد این تفاهم نامه است.

وی در پاسخ به این که حوزه های علمیه خواهران چرا ایران کیش را برای این تفاهم نامه انتخاب کرده است گفت: ایران کیش را یک شرکت پیشرو در ارتباط با صنعت پرداخت دیدیم و با بررسی هایی که در بانک های مختلف صورت گرفت، بانک تجارت و مرکز ایران کیش را نزدیکترین و بهترین سازمانی دیدیم که دراین راستا می توانند به ما کمک کند./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات