۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۳۳۷۰۲
حجت الاسلام مشایخ:

سپهبد سلیمانی اسطوره مبارزه با تروریسم در جهان است

سپهبد سلیمانی اسطوره مبارزه با تروریسم در جهان است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، سپهبد سلیمانی را مصداق مجاهد در راه خداوند متعال معرفی کرد و گفت: این سردار رشید اسلام اسطوره مبارزه با تروریسم در جهان است.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی، گفت: این جنایت به معنای اعلام جنگ نامحدود به مقاومت است و پیامد‌های غیرقابل جبرانی برای درندگانی، چون آمریکا خواهد داشت.
 
وی با بیان این که جبهه مقاومت به طور حتم این جنایت آمریکایی‌ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت، افزود: ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان بدانند جبهه مقاومت به زودی انتقام سختی از آمریکای جنایت کار خواهد گرفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران نشان دادند تا آخرین قطره خون راه و مرام سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد، بیان داشت: جبهه مقاومت تا ریشه کنی کامل استکبار در این منطقه از پای نخواهد نشست و به مبارزه با کفر و استکبار ادامه می‌دهد.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که مبارزه با کفار و ظالمان تأکید آیات الهی است، تصریح کرد: امروز خون خواهی از سردار سپهبد سلیمانی یک مطالبه ملی و منطقه‌ای است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، سپهبد سلیمانی را مصداق مجاهد در راه خداوند متعال معرفی کرد و گفت: این سردار رشید اسلام اسطوره مبارزه با تروریسم در جهان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جوانان بسیاری در منطقه حضور دارند که تربیت یافتگان مکتب سردار سلیمانی هستند، بیان داشت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه امنیت و آرامش خود را مدیون مجاهدت‌های و رشادت‌های این سردار رشید اسلام هستند.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که امروز قلوب آزادی خواهان و مستضعفان جهان از شهادت سپهبد سلیمانی جریحه دار است، خاطرنشان کرد: انتقام سخت از آمریکای جنایت کار یک خواسته و مطالبه همه ملت‌های آزادی خواه جهان است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جبهه مقاومت باید درس فراموش ناشدنی به آمریکایی‌ها بدهد، تصریح کرد: پس از این جنایت آمریکایی‌ها دیگر هیچ جای امنی برای تروریست‌های آمریکایی در منطقه وجود ندارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عواقب هر اقدامی در منطقه متوجه آمریکایی‌ها است، بیان داشت: پاسخ قاطع حق جمهوری اسلامی ایران است و آمریکایی‌ها حتم بدانند که ایران اسلامی در این خصوص لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات