۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۶۳۳۶۹۱
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در گفت وگو با رسا:

جوانان باید مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند

جوانان باید مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند
نماینده خبرگان با بیان اینکه جوانان باید مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند، گفت: باید حضور خود را بیش از گذشته در دفاع از مقاومت اسلامی حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهانشان گفت: امیدواریم خون این شهدای عزیز مسیر استقامت و مقاوت را در منطقه بیش از گذشته هموار کند.

وی با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی چیز دیگری انتظار نمی رود، ادامه داد: آمریکا و ایادی اش همواره در پی شرارت در منطقه هستند و  ما نباید انتظار دیگری از آنها داشته باشیم؛ امروز باید نیروهای امنیتی بررسی کنند تا اگر عوامل نفوذی و خائن در این مسأله دخیل بوده اند، به سزای عملشان برسند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به نقش محوری شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، تأکید کرد: امروز وظیفه ما این است که حضور خود را بیش از گذشته در دفاع از مقاومت اسلامی حفظ کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تلاش های مجاهدانه شهید حاج قاسم سلیمانی توطئه داعش را خنثی کرد، گفت: داعش قصد داشت در همه کشورهای منطقه و حتی در ایران اسلامی ما حضور پیدا کرده و مقاصد شوم خود را پیاده کند، اما حاج قاسم سلیمانی مانع این کار شد و بساط آنها را در هم پیچید و ریشه داعش را خشکاند.

وی تأکید کرد: خدمتی که سردار شهید اسلام انجام دادند به لحاظ بعد بین المللی بسیار عالی بود و نشان داد که اگر ما در مسیر تعالیم اهل بیت(ع) باشیم نیروهایی همانند حاج قاسم سلیمانی می توانند با استقامت در برابر دشمن بایستند و اعجاب همه جهانیان را برانگیزند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در پایان با بیان اینکه جوانان باید مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند، ابراز کرد: امروز جوانان ما بیش از گذشته با نگاه به چنین قله هایی با عزمی راسخ حرکت کنند و در مسیر انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری ثابت قدم باشند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات