۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۳۲۷۹۶
حجت الاسلام سبحانی:

عمل به قانون وظیفه ای همگانی است

عمل به قانون وظیفه ای همگانی است
مدیر مدرسه علیمه کوهدشت بر ضرورت عمل به قانون از سوی کاندیداها و مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: عمل به قانون وظیفه ای همگانی برای حفظ امنیت کشور است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کاندیداهای انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی و حتی مردم در جریان برگزاری انتخاباتی سالم باید قانون را رعایت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت رعایت قانون افزود: در هر کشوری حتی اگر قانون اشتباه باشد، باز هم اگر اجرا شود بهتر از هرج و مرج و ایجاد ناامنی است.

حجت الاسلام سبحانی اظهار داشت: عدم رعایت قانون و ایجاد هرج و مرج سبب فلج شدن کشور می شود و امنیت و آرامش را از جامعه و مردم سلب می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: کسی که می خواهد وارد مجلس شود اگر قانون را رعایت نکند چطور می تواند قانون را اجرا کند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیان داشت: باید به قانون احترام گذاشت و با عمل و اجرای قانون نظم و امنیت در جامعه را حفظ و برقرار ساخت.

وی خطاب به مردم نیز تأکید کرد: مردم در جریان انتخابات پیش رو باید آگاهانه عمل کنند و مؤلفه های انتخاب نماینده اصلح را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت کشور بیان داشت: رأی مردم از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در این راستا باید انتخابی آگاهانه و شایسته انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب خویش باید دقت کنند و رضای خدا و صلاح مملکت را در نظر بگیرند./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات