۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۱۱۳۰

پژوهشگران برتر حوزه علمیه خواهران تجلیل شدند

پژوهشگران برتر حوزه علمیه خواهران تجلیل شدند
همزمان با هفته پژوهش از پژوهشگران برتر حوزه علیمه خواهران تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش گرامیداشت هفته پژوهش در مرکز مدیرت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام تهرانی مدیر حوزه علیمه خواهران قم ، پژوهش را یک فرایند برای گردآوری و پردازش اطلاعات خواند که همراه با نظام سازی در حوزه خاصی از علوم است.

مدیر حوزه علیمه خواهران قم در ادامه گفت: در حال حاضر طبق آمار موجود تقریبا 116 نشریه علمی تخصصی وجود دارد که تعداد 68 عدد آن حوزوی و 48 عدد آن دانشگاهی است و این نشان دهنده جلوتر بودن حوزه در این زمینه است.

حجت الاسلام تهرانی در ادامه ضمن انتقاد از شیوه آموزشی در حوزه افزود: شیوه آموزش در حوزه بیشتر متن محوری است و حوزه باید تلاش کند که آموزش به سوی پژوهش محوری برود.

مدیر حوزه علیمه خواهران قم افزود: پژوهش در حوزه بیشتر به شکل فرد محوری بوده و باید تلاش شود که از این حالت خارج و به صورت گروهی انجام شود.

در ادامه همایش دکتر تاج زاده گزارشی درباره نرم افزار موبایلی کتابخوان امین و قابلیت های آن و شبکه اطلاع رسانی پایگاه معاونت آموزش مطرح کرد.

در پایان همایش از خواهران طاهره حسن زاده، فاطمه ایزدشناس، صدیقه انصاری، نفیسه ابوالحسنی، سعیده سادات نبوی هاشمی، زهرا یوسفی و رقیه جاویدی به عنوان پژوهشگران برتر حوزه های علمیه خواهران تقدیر شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات