۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۲۲۴۲۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

استمرار و بقای نظام اسلامی در گرو تداوم گفتمان مقاومت است

استمرار و بقای نظام اسلامی در گرو تداوم گفتمان مقاومت است
حجت الاسلام لائینی، عزت و عظمت امروز نظام اسلامی را محصول ایستادگی و مقاومت ملت ایران عنوان کرد و گفت: استمرار و بقای این نظام دینی در گرو تداوم گفتمان مقاومت است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به پیروزی‌های متعدد جبهه مقاومت در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت به پرچم داری ایران اسلامی پیروز مبارزه با جبهه کفر و استکبار خواهد بود.
 
وی با بیان این که امروز جبهه استکبار در موضع ضعف قرار دارد، افزود: ایستادگی و مقاومت امت اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن، شکست‌های سنگینی را به آن‌ها تحمیل کرده است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که پرچم داری ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار، معادلات سیاسی و نظامی منطقه را به طور کلی تغییر داد، بیان داشت: شرایط امروز آمریکایی ها، ضعیف‌ترین وضعیت ممکن است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که جبهه استکبار به سردکردگی آمریکا در طی سال‌های اخیر با شکست‌های سنگین بسیاری در بخش‌های مختلف مواجه شده است، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها و هم پیمانان منطقه‌ای اش برای بقا و ماندگاری خود در حال دست و پا زدن هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار داخلی و خارجی قرار دارد، تصریح کرد: دشمن بدبخت هر چه در توان داشت برای عقب راندن ملت ایران به کار گرفت، اما امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که اگر همه قدرت‌های مادی جهان نیز بسیج شوند نمی‌تواند جلوی حقانیت نظام مقدس جموری اسلامی را بگیرند، بیان داشت: ایران اسلامی به عنوان پرچم دار دفاع از حق و عدالت در جهان همواره مورد توطئه و دشمنی دشمنان قرار گرفته داشته، اما همواره پیروز بوده است.
 
عضو شورای علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت خود به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کردند، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع حرکت قطار پیشرفت این کشور در عرصه‌های مختلف شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عزت و عظمت امروز نظام اسلامی با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست، بیان داشت: همه این پیشرفت‌ها در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران به دست آمده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات