۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۲۱۲۵۷
سردار کشکولی:

دفاع مقدس پشتوانه ای برای تمدن انقلاب اسلامی ایران است

دفاع مقدس پشتوانه ای برای تمدن انقلاب اسلامی ایران است
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان دفاع مقدس را پشتوانه ای برای تمدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب و ثمرات دفاع مقدس دشمن جرأت حمله به خاک ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز لرستان گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای تاریخی برای انقلاب اسلامی بوده و افتخارات فراوانی در پی داشت.

وی دفاع مقدس را پشتوانه ای برای تمدن انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان موفقیت ها و ثمرات هشت سال جنگ تحمیلی است.

کشکولی عنوان داشت: امروز با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در دفاع از مظلوم در کشور، منطقه و جهان و در هجوم به ظالمین با ابتکار و خلاقیت انقلابی مدل موفقی را ارائه داده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: این مدل در ارائه، راهبرد و تاکتیک و تجهیزات به عنوان یک مدل منحصر به فرد در تقابل با خدایان زور و زر و تزویر در میدان عمل موفق بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: این مدل موفق دشمنان را به پدیده بی عملی و دوستان را به اردوگیری در عرصه دفاع امیدوار کرده است، امروز پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب دشمن جرأت حمله به خاک ایران اسلامی را ندارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات