۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۱۱۱۷۵
امام جمعه قزوین:

حب و بغض‌های جناحی در تصمیم‌گیری‌ها نباید دخیل باشد

حب و بغض‌های جناحی در تصمیم‌گیری‌ها نباید دخیل باشد
امام جمعه قزوین گفت: آگاه باشیم که حب و بغض‌های جناحی در روز قیامت دستگیر ما نبوده و نباید حب و بغضِ جریانات سیاسی در تصمیم‌گیری‌ها جای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین که در اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: عدم انگیزه‌ای برای انقلاب، استفاده از هر ابزاری برای دستیابی به اهداف دنیا طلبانه، عدم فهم از مبانی اسلام و امام راحل، رهبر، امامت و ولایت دینی و نداشتن تعصب به مقاومت اسلامی از جمله ویژگی‌های افرادی بوده که نفوذی هستند و در فتنه‌ها و آلودگی‌ها دست دارند.

وی بیان کرد: اقامه دین مهمترین رسالت شورای نگهبان بوده چرا که انقلاب ما انقلابی دینی است و اقامه دین یک وظیفه همگانی.

امام جمعه قزوین گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که وظایف و رسالت‌های سنگینی در سرنوشت‌ کشور بر عهده دارد و باید نسبت به انجام این وظایف توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: نظارت بر ورود نیروهای پای کار دین و بهترین فرزندان انقلاب به عرصه‌های خدمت به مردم باید در دستور کار شورای نگهبان قرار گیرد و تا حدی که قانون به این نهاد اجازه می‌دهد نسبت به این امر اقدام کند تا شاهد ورود افراد نفوذی در عرصه‌های انقلاب نباشیم.

وی بیان کرد: امروز نباید اجازه دهیم که فضای تنفس انسان‌های متدین محدود شده و افراد ارزشمند و مومن در هجمه و مضیقه قرار گرفته و فرصت‌طلبان و آدم‌های آلوده فضا را به دست گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدبنی افزود: رضای خدا باید در تمام تصمیمات مد نظر گرفته شود و آگاه باشیم که حب و بغض‌های جناحی در روز قیامت دستگیر ما نبوده و نباید حب و بغضِ جناح و جریان سیاسی در تصمیم‌گیری‌ها جای داشته باشد.

وی تصریح کرد: هر گاه خداوند اراده نابودی جامعه‌ای را کند، آنگاه شاهد تسلط زیاده‌خواهان، رفاه‌طلبان و دنیاپرستان بر آن جامعه خواهیم بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نزول عذاب الهی پس از تسلط دنیاپرستان بر جامعه رخ می‌دهد و شاهد نابودی جامعه خواهیم بود همانگونه که در قرآن از به نابودی کشیده شدن جوامع پیشین امده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات