۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۹۲۸۳
معاون آموزش سطوح عالی مدرسه علمیه امام کاظم خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره تابستانی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم

برگزاری نخستین دوره تابستانی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم
نخستین دوره تابستانی علمی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) ویژه دروس پایه هفتم تا دهم با همکاری مدیریت سطوح عالی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری اولین دوره تابستانی علمی آموزشی از سوی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) باهمکاری مدیریت سطو ح عالی حوزه علمیه قم برای دروس پایه های هفتم تا دهم، گفت: این دوره ویژه طلاب دارای کد تحصیلی 529 و 530 و پرونده فعال در حوزه علمیه قم است.

معاون آموزش سطوح عالی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) ادامه داد: طلابی که حضور مستمر در کلاس ها داشته اند اما موفق به شرکت در امتحان نشده اند و یا در امتحان قبول نشده اند، همچنین طلابی که جهت تکمیل سطح دو و سه حداکثر160 ساعت ناقصی دارند می توانند در دوره تابستانی علمی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شرکت کنند.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره تابستانی علمی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، اظهار کرد: قبولی در دروس انتخابی سال تحصیلی 98-97 و احراز معدل 14 و بالاتر،نداشتن منع تحصیلی و ارائه ارزیابی تحصیلی و تعهد به حضور مستمر در برنامه‌ها و کلاس‌های دوره همراه با ودیعه ۱۰۰.۰۰۰ تومانی از جمله شرایط نام نویسی در این دوره است.

 حجت الاسلام رضایی در زمینه شیوه و زمان نام نویسی در دوره تابستانی علمی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، گفت: طلاب دارای شراییط می توانند جهت نام نویسی در این دوره تا چهارشنبه 29 خردادماه از ساعت 8 تا 14 به مدرسه علمیه امام کاظم(ع) واقع در حد فاصل میدان معلم و بسیج ساختمان امام رضا(ع) اتاق 15 معاونت آموزش سطوح عالی مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در دوره تابستانی علمی آموزشی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 37108152 - 37108193 تماس گیرند یا به کانال مدرسه علمیه امام کاظم در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/hemamkazem مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات