۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۰۶۲۷۶
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

تقویت گفتمان های انقلابی راه مقابله با جریان های سکولار است

تقویت گفتمان های انقلابی راه مقابله با جریان های سکولار است
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در تقویت گفتمان‌های انقلابی گفت: امروز راه مقابله با جریان‌های سکولار تقویت گفتمان‌های انقلابی در میان حوزویان است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به دیدار اخیر جمعی از طلاب و روحانیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر ضرورت عمل به رهنمود‌های ایشان از سوی حوزویان تأکید کرد.
 
وی با بیان این که تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باید جزء اولویت‌های حوزویان قرار گیرد، افزود: به طور حتم عمل به مطالبات امام راحل و مقام معظم رهبری موجب ایجاد یک تحول مناسبی در بخش‌های مختلف حوزه خواهد شد.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در تقویت گفتمان‌های انقلابی خاطرنشان کرد: امروز راه مقابله با جریان‌های سکولار در حوزه تقویت گفتمان‌های انقلابی در میان حوزویان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همواره جریان‌های خطرناکی تلاش کردند مسیر حرکت حوزه و حوزویان را در جهت منافع نامشروع خود تغییر دهند، تصریح کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر تقویت دیدگاه‌های انقلابی در حوزه مانع تحرک و نفوذ جریان‌های انحرافی در فضای حوزه می‌شود.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، بقا و ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی را در گرو انقلابی ماندن حوزه دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تقویت گفتمان‌های انقلابی در میان طلاب و روحانیان هستیم.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که یکی از مهم‌ترین وظایف امروز حوزه تربیت و پرورش طلاب انقلابی است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با نفوذ در فضای حوزه، نگاه و تفکر انقلابی را در میان حوزویان کمرنگ کند و آن‌ها در مقابل جریان انقلابی حوزه قرار دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تقویت گفتمان‌های انقلابی موجب تقویت و استحکام پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز حوزه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی، رسالت سنگینی در ترویج گفتمان‌های انقلابی در بدنه جامعه به ویژه طلاب جوان بر عهده دارد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مطالعه عمیق منشور روحانیت امام خمینی (ره) از سوی طلاب و روحانیان تأکید کرد و گفت: این منشور مهم و تاریخی باید محور حرکت حوزه‌های علمیه و روحانیت قرار گیرد.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با دور اندیشی، وظیفه حوزه و روحانیت را یادآور شدند، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت جایگاه حوزه‌های علمیه و روحانیت در جامعه اسلامی عمل به مطالبات امام راحل و مقام معظم رهبری است./950//302/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات