۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۰۴۹۶۶
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

شرایط حضور جوانان در عرصه های مختلف را فراهم کنیم

شرایط حضور جوانان در عرصه های مختلف را فراهم کنیم
امام جمعه همدان گفت: از همه جوانان که می توانند در این راه ما را کمک کنند درخواست می کنم بنده را یاری دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان شب گذشته در نشست هم‌اندیشی با جوانان استان همدان با بیان این که باید جوانان را در مدیریت های استان سهیم کنیم اظهار داشت: اگر واقعا کسی از جوانان همدانی احساس می کند که موضوعی را که دغدغه آنها است باید در نماز جمعه مطرح شود به صورت مکتوب به بنده تحویل دهند و مطمئن باشند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: جوان امروز نیاز به اعتماد دارد البته اعتماد به جوان به این معنی نیست که در مکانی دور هم جمع شویم و جوانان صحبت کنند و مسؤولان شنونده محض باشند بلکه باید زمینه حضور جدی جوانان در جامعه را فراهم کنیم.

وی به درخواست نماینده جامعه ورزشکاران اشاره کرد و گفت: در چندین جلسه پیشنهاد ایجاد مکان مخصوصی برای بانوان را مطرح کرده ایم تا مجموعه ای را در اختیار بانوانمان قرار دهیم و پیگیر این موضوع نیز هستیم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: این گروه هایی که امروز در این جا جمع شده اند در صورتی می توانند موفق شوند که اتحاد درونی خود را حفظ کنند.

وی وجود برنامه عملی برای اجرای طرح های مختلف را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در کنار انسجام درونی نیازمند برنامه عملی برای اجرایی شدن مباحث مطرح شده هستیم چرا که طرحی موفق است که در درون آن نحوه اجرایی شدن آن نیز قید شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصرح کرد: از همان روزهای اولی که بنده به همدان آمدم چارتی را طراحی کردیم که یکی از اصلی ترین ارکان آن را اندیشه ورزان و مشاوران تشکیل می دهند بنابراین از همین جا از همه جوانان عزیزی که می توانند در این راه ما را کمک کند درخواست می کنم بنده را یاری دهند.

وی جایگاه نماز جمعه را جایگاهی مطالبه گر عنوان کرد و گفت: بنده و همه شما جوانان عزیز در یک طرف قرار خواهیم داشت و مسؤولان اجرایی استان نیز در یک طرف تا همه با هم به مطالبه گری درخواست هایمان بپردازیم.

امام جمعه همدان یادآور شد: البته اگر قرار است این اتفاق بیفتد و تریبون نماز جمعه تبدیل به تریبون مطالبه گری شما شود شرطش آن است که با برنامه ریزی دقیق شما هم پشت سر ما و همراه ما باشید.

وی در پایان تاکید کرد: انسان از حضور در بین جوانان هیچ گاه خسته نمی شود و باید گفت یکی از بهترین دیدارهایی که بنده دارم دیدار با جوانان عزیز است و امیدواریم خروجی این نشست ها با پیگیری هایی که صورت می گیرد عملیاتی شدن مطالبات باشد.

لازم به ذکر است در این نشست نمایندگان انجمن ها و تشکلات مختلف در فضای صمیمی با نماینده ولی فقیه در استان به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات