۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۰۴۳۳۰
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح:

چهل سال دوم انقلاب پایان دادن به عمر آمریکا است

چهل سال دوم انقلاب پایان دادن به عمر آمریکا است
سردار سرتیپ شکارچی گفت: چهل ساله دوم انقلاب پایان دادن به عمر آمریکا است و باید با سرعت و مقتدرانه به عمر آمریکا خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز در سالروز گرامیداشت واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: 5 اردیبهشت ماه روز شکست مفتضحانه و ذلیلانه آمریکا است و آمریکا در هر جای عالم که پا نهاده فتنه آفریده است.

وی گفت: آمریکایی‌ها تمام نقشه‌ها را پشتیبانی و فرماندهی کردند و انواع و اقسام جنایت‌ها را به وجود آوردند و آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی دست به هر کاری می‌زند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شن‌ها در صحرای طبس مامور خدا بودند و آمریکایی‌ها از اینکه تجهیزاتی در مقابل آن‌ها نبوده و شکست خوردند تعجب کردند.

سردار سرتیپ شکارچی تصریح کرد: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس به عنوان نقطه قوت انقلاب و نقطه ذلت آمریکا در تاریخ به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورها از آمریکا پشتیبانی کردند و در مقابل ایران ایستادند اما انقلاب اسلامی به لطف الهی در چهار دهه با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد و آمریکای جنایتکار در حال سقوط است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ذلت آمریکا و اقتدار نظام اسلامی در جهان مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار توطئه‌های بسیاری علیه ایران اسلامی انجام دادند اما این توطئه‌های آن‌ها به بن بست رسیده است.

سردار سرتیپ شکارچی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچم یا مهدی(عج) را بر سر کاخ‌های ویران شده ظلم و ستم در جهان به اهتزاز درمی‌آورد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و دشمنان در پایین‌ترین درجه ذلت هستند.

وی گفت: آمریکا در دو قرن اخیر حدود 47 جنگ را علیه سایر کشورها انجام داده و در تمام قتل و غارت‌ها و خونریزی‌ها آمریکا حضور دارد؛ آمریکا یا کانون فتنه بوده و یا حضور در فتنه داشته است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: حکومت ننگین آمریکا با تمام انسان‌ها و جوامع بشری مشکل دارد و انقلاب اسلامی را سد راه خود می‌داند.

سردار سرتیپ شکارچی بیان کرد: آمریکا خود را همچنان حامی حقوق بشر می‌داند اما این بسیار خنده آور است چرا که امروز بشریت در زیر چکمه‌های آمریکا له شده است.

وی عنوان کرد: آمریکا در حالی سپاه را به عنوان تروریست معرفی می‌کنند که خودشان مادر داعش و سایر گروه‌های تروریستی هستند و ملت ایران ثابت کرده که آمریکا را زیر پا له می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیچگاه جبهه تدافعی در مقابل آمریکا نداریم و ما در مقابل آمریکا حرف از دفاع نمی‌زنیم بلکه خرخره آمریکا را می‌فشاریم تا خفه شود و بشریت از دست آن‌ها نجات یابد.

سردار سرتیپ شکارچی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ وقت قصد تعرض و چشم طمع به هیچ کشوری ندارد، افزود: چهل ساله دوم انقلاب پایان دادن به عمر آمریکا است و باید با سرعت و مقتدرانه به عمر آمریکا خاتمه داد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات