۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۵۷۷

اعزام طلاب سطح ۳ مدرسه سفیران ولی عصر برای کمک به سیل زدگان

اعزام طلاب سطح ۳ مدرسه سفیران ولی عصر برای کمک به سیل زدگان
حجت الاسلام موسوی گفت: طلاب سطح ۳ سفیران ولی عصر (عج) در قالب گروه‌های جهادی تبلیغی متخصص به اردوگاه‌های سیل زدگان در سراسر استان اعزام شدند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور ادامه دار گروه‌های جهادی مدرسه در شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت: در ترمیم سیل بند شهر کوت سید نعیم تعدادی از گروه‌های جهادی را اعزام کردیم تا با اقدامات پیشگیرانه از ورود آب به داخل شهر و آبگرفتگی خانه‌ها ممانعت به عمل آید.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز افزود: طلاب سطح ۳ سفیران ولی عصر (عج) نیز در قالب گروه‌های جهادی تبلیغی متخصص به اردوگاه‌های سیل زده در سراسر استان اعزام شدند تا شور و نشاط و روح امید را در میان سیل زدگان به ویژه کودکان بدمند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی و تبلیغی مدرسه ادامه دار است، خاطرنشان کرد: از آنجا که مدرسه سفیران ولی عصر (عج) معین شهر‌های سوسنگرد و هویزه است؛ طلاب در این دو شهر و سایر اردوگاه‌هایی که ستاد کمک رسانی به سیل زدگان اعلام کرد، در حال اعزام هستند.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: دو گروه به منطقه شعیبیه و گوریه و کمپ فارابی اعزام و برگزاری مسابقه و بازی‌های مناسب با کودکان، پخش فیلم و اجرای سرود را برای ایجاد شادی در میان کودکان انجام دادند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات