۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۰۱۹۹۴
در اردوگاه‌ اسکان سیل زدگان؛

ایستگاه معرفت از سوی گروه‌های تبلیغی مدرسه سفیران ولی عصر اهواز برپا شد

ایستگاه معرفت از سوی گروه‌های تبلیغی مدرسه سفیران ولی عصر اهواز برپا شد
حجت الاسلام موسوی گفت: ایستگاه معرفت از سوی گروه‌های تبلیغی مدرسه سفیران ولی عصر اهواز در اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان برپا شد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: ایستگاه معرفت از سوی گروه‌های تبلیغی مدرسه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز در چند روز گذشته و آن هم در اردوگاه‌های تهیه شده در آهودشت منطقه شوش برپا شد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان اینکه طلاب مدرسه در بحث تربیت کودک و نوجوان و مشاوره خانواده تخصص‌های لازم را دارند، افزود: بدین منظور ایستگاه معرفت راه اندازی شد تا بتوانند اندکی از اندوه سیل زده‌ها را بکاهند که در این باره برنامه‌های خاصی برای اقشار مختلف برگزار کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: اجرای مسابقه و پخش جوایز از جمله برنامه‌های برگزار شده از سوی ایستگاه معرفت است و از چنین طریقی توانستیم نقص و خلأئی که در اردوگاه‌ها برای کاهش آلام بود را جبران کنیم.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: پیش از آن یک گروه جهادی تبلیغی به منطقه اسکان سیل زدگان شعیبیه شوشتر اعزام شد همچنین سه گروه تبلیغی به کمپ‌های موقت اسکان در گوریه شوشتر اعزام شد.

وی بیان داشت: طلاب و روحانیان حوزه علمیه سفیران هدایت، ولی عصر (عج) اهواز در مناطق مختلف سیل زده مشغول خدمت رسانی از جهت تخلیه روستاها، توزیع مواد غذایی و مایحتاج مردم و تقویت سیل بند‌ها هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات