۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۰۱۶۸۴
حجت الاسلام بهرام پور خبر داد؛

آمادگی طلاب حوزه‌ علمیه خوزستان برای کمک رسانی به نیرو‌های امدادی

آمادگی طلاب حوزه‌ علمیه خوزستان برای کمک رسانی به نیرو‌های امدادی
مدیر حوزه علمیه خوزستان از آمادگی طلاب، روحانیان، اساتید و مدیران مدارس علمیه خوزستان برای کمک‌رسانی به نیرو‌های امدادی برای مقابله با سیل خبر داد.
حجت‌الاسلام‌ مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آمادگی طلاب، روحانیان، اساتید و مدیران مدارس علمیه خوزستان برای کمک‌رسانی به نیرو‌های امدادی استان برای مقابله با سیل خبر داد و گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد بحران استان در خصوص احتمال وقوع سیل به همه مدیران مدارس اعلام کردیم تا همه طلاب به حالت آماده‌باش باشند و در صورت نیاز، به کمک امدادگران و مردم بشتابند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: همه طلاب و روحانیان استان آماده کمک‌رسانی در هر نقطه از استان و سایر نقاط کشور بوده و از هیچ تلاش و کمکی دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام بهرام پور همچنین خطاب به مدیران و طلاب حوزه علمیه خوزستان ابراز کرد: باتوجه به سیل گلستان و هشدار‌های ستاد بحران در استان و استان‌های همجوار ضروری است مدیران عزیز و مدارس در آمادگی کامل باشند.

وی بیان داشت: آمادگی مدارس، گروه‌های جهادی بسیج طلاب، امکانات مردمی، آمادگی برای خدمات رسانی و اطلاع رسانی به مردم از طریق مساجد و محافل، از جمله وظایف مهم است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات