۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۰۰۱۴۹
امام جمعه موقت بیرجند:

برخی از بی تدبیری‌های اقتصادی کام مردم را تلخ کرده است

برخی از بی تدبیری‌های اقتصادی کام مردم را تلخ کرده است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: متاسفانه برخی از بی تدبیری‌های اقتصادی کام مردم را در آستانه عید نوروز تلخ کرده که این شایسته و در شأن کشور و مردم ما نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در همایش وقف برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام جامعه نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مسؤولیت دارند و باید در جهت کاهش آسیب‌ها تلاش کرد.

وی گفت: متاسفانه برخی از بی تدبیری‌های اقتصادی کام مردم را در آستانه عید نوروز تلخ کرده که این شایسته و در شأن باور و آرمان‌های ما نیست.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی از این هرج و مرج‌های اقتصادی سوءاستفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: هرج و مرج اقتصادی نتیجه سودجویی برخی از افراد است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه باید به خدامحوری و فرهنگ اسلامی برگشت، تصریح کرد: در هر جایی که خدامحوری و فرهنگ اصلی را فراموش کردیم دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند پیشرفت‌های نظام اسلامی را نادیده بگیرند و اینطور نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در این 40 سال از هیچ تلاشی در جهت مبارزه با استکبار جهانی دریغ نکرده است هر چند با وجود تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها، همچنان ضعف‌ها و فسادهایی وجود دارد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه ضعف‌های امروز قابل قیاس با فساد زمان طاغوت نیست، اظهار کرد: وقف صدقه جاریه است و با فرهنگ اسلامی وقف نیز معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه وقف باید متناسب با نیازهای روز جامعه باشد، افزود: فرهنگ اسلامی در جامعه باید احیا شود و با اخلاص و تفکر به فرهنگ اصلی خود برگردیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات