۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۹۹۳۵۵
حجت الاسلام کمساری:

ترویج اندیشه امام خمینی هدف جشنواره روح الله است

ترویج اندیشه امام خمینی هدف جشنواره روح الله است
رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: هدف از برگزاری جشنواره روح الله ترویج اندیشه و گفتمان امام خمینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عباس کمساری، رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اصفهان، عصر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله، با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ترویج اندیشه و گفتمان امام خمینی است، گفت: همه ما می‌دانیم که این جشنواره یک نهال نوپا است و امروز به دومین اختتامیه خود رسیده است.

وی در ادامه افزود: شاهد بودیم در یکسال گذشته برگزیدگان جشنواره اول توانستند به جشنواره‌های دیگری نظیر جشنواره خرداد و مقاومت راه پیدا کنند و شاهد اقبال عمومی از اجرای نمایش‌های حاضر در نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله بودیم.

حجت الاسلام کمساری با اشاره به سطح بالای دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله از دیدگاه داوران، اظهار کرد: امیدواریم همه هنرمندان با قدرت و توان این مسیر را ادامه دهند، صاحب این جشنواره هنرمندان هستند و مجموعه ما خدمتگزار هنرمندان است.

رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی استان اصفهان با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره روح الله دائمی است، عنوان کرد: برپایی کارگاه‌ها و ورکشاپ‌ها بسیار مؤثر هستند و این برنامه‌ها در طول سال ادامه خواهد داشت، به دنبال این هستیم که در طول سال نمایش‌های حاضر در جشنواره به روی صحنه بروند و اجرا داشته باشند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات