۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۹۱۴۸
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد کشور در آینده است

بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد کشور در آینده است
حجت الاسلام خوبانی به بیانیه مهم گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را راهبرد و استراتژی کشور در گام دوم انقلاب دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه امروز در نشست بصیرتی که با موضوع «ولایت و عنایت در عبور از مشکلات» که در این مدرسه علمیه برگزار شد، ولایت فقیه را عامل حفظ و استمرار ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه به عنوان الگوی نظام اسلامی اسلامی عصر غیبت موجب رشد و تعالی جامعه دینی در جهان شده است.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با طرح موضوع ولایت فقیه آینده اسلام و انقلاب را تضمین کردند، افزود: اسلام و انقلاب در چهار دهه اخیر با نظریه ولایت فقیه امام راحل حفظ مانده و گسترش یافته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب در چهار دهه اخیر فشار‌ها و هجمه‌های بسیاری را علیه ولایت فقیه وارد کردند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت مردم و همچنین تدبیر و رهنمودهای، ولی فقیه موجب شکست توطئه‌های آن‌ها شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که دشمن با دروغ پراکنی در رسانه‌های وابسته تلاش می‌کند میان مردم و ولایت فاصله ایجاد کند، بیان داشت: اما این مردم از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره در مسیر ولایت حرکت کردند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز یک پیوند عمیق و ناگسستگی میان مردم و ولایت وجود دارد، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند این پیوند را که مبنای فطری و دینی دارد سست کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برای حفظ جایگاه ولایت و رهبری در طول تاریخ اسلام و تشیع مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری صورت گرفته است، بیان داشت: در دهه‌های اخیر نیز امام خمینی (ره) بار دیگر با طرح نظریه ولایت فقیه به آن یک جایگاه رفیع و عظمت خاصی بخشیدند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که ولایت فقیه در نظام دینی و اسلامی یک جایگاه تشریفاتی نیست، خاطرنشان کرد: عمل به رهنمود‌ها و مطالبات رهبری یک تکلیف شرعی و ملی است که همواره مورد توجه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام خوبانی در ادامه سخنان خود به بیانیه مهم گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که این بیانیه راهبرد و استراتژی کشور در گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: عمل به همه بخش‌های این بیانیه مهم وظیفه و تکلیف آحاد جامعه به ویژه مسؤولان و مدیران نظام است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات