۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۸۴۹۸
حجت الاسلام میناپور خبر داد؛

برپایی نمایشگاه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در لرستان

برپایی نمایشگاه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در لرستان
مدیر حوزه علمیه لرستان از آغاز به کار نمایشگاه همکاری حوزه و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نمود این همکاری در مدارس امین است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در نمایشگاه همکاری حوزه و آموزش و پرورش دستاوردها، خدمات و توانمندی های مبلغان در حوزه علوم تربیتی در مدارس به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور مبلغان در مدارس و در جمع دانش آموزان اظهار داشت: حضور مبلغان برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و تقویت باورهای دینی و اعتقادی نسل نو ضروری است و این مهم خنثی کننده هجمه های فرهنگی در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: فعالیت مبلغان برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است و همواره در راستای همکاری حوزه و آموزش و پرورش شاهد فعالیت چشمگیر و تأثیرگذار مبلغان در مدارس هستیم.

حجت الاسلام میناپور گفت: تربیت صحیح نسل امروز امری ضروری برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و جلوگیری از ورود آسیب ها به جامعه و کانون خانواده ها است.

وی عنوان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش معرفی خدمات مبلغان طرح امین و مستقر در مدارس است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به دایر شدن نمایشگاه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در مصلی الغدیر خرم آباد، افزود: این نمایشگاه برای بازدید عموم به مدت یک هفته دایر است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات