۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۹۶۶۸۸
آیت الله طبرسی:

انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار وارد چهل سالگی شده است

انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار وارد چهل سالگی شده است
آیت الله طبرسی گفت: دشمنان بدانند این ملت بزرگ و با بصیرت از انقلاب و دستاورد‌های آن صیانت خواهند کرد و اجازه نمی دهند اهداف آن‌ها در کشور محقق شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاح تونل شهری شهید مصطفی علمدار ساری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: پیشرفت‌هایی که به برکت انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر به دست آمده موجب عزت و اقتدار کشور است.
 
وی با بیان این که دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی هر چه در توان داشت به صحنه آورد، اما شکست خورد، افزود: انقلاب اسلامی در میان همه توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان به برکت حضور و پشتیبانی مردم چهل ساله شده است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن جنگ بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت، بیان داشت:، اما به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم نتوانست به هدف خود که براندازی انقلاب بود دست پیدا کند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که امروز و پس از چهل سال تحریم، تهدید و خطر ایران اسلامی ما آباد شده است، خاطرنشان کرد: با مقایسه دستاورد‌های طاغوت با دستاورد‌های انقلاب اسلامی متوجه خدمات عظیم انقلاب اسلامی در این چهل سال خواهیم شد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که در شرایط تحریم و فشار اقتصادی دشمنان، کشورمان به پیشرفت‌های بسیار مناسبی در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده است، بیان داشت: افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های بسیار در این ایام نشان دهنده پیشرفت و توسعه روزانه در کشورمان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی تحول چشمگیری در کشور به وجود آورد، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب مردم در روستا‌ها و مناطق دور افتاده شرایط بسیار سختی داشتند، اما امروز شاهد رفاه نسبی در سراسر ایران اسلامی هستیم.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که کسانی که پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب را نادیده می‌گیرند باید به گذشته‌ها بازگردند، تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌های امروز کشورمان حتی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.
 
امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار وارد چهل سالگی شده است، بیان داشت: دشمنان این ملت باید بدانند این ملت بزرگ و با بصیرت از انقلاب و دستاورد‌های آن صیانت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد اهداف آن‌ها در این کشور تحقق پیدا کند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات