۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۲۵۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

پیروزی در جنگ اقتصادی درگرو اتحاد و مشارکت همه‌جانبه است

پیروزی در جنگ اقتصادی درگرو اتحاد و مشارکت همه‌جانبه است
امام جمعه بجنورد گفت: باید با وحدت، همبستگی و مشارکت همه‌جانبه در راستای تحقق خواست رهبری مبنی بر ارتقای شاخص‌های اقتصادی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم افتتاح همزمان هزار و 680 طرح اجرایی از سوی بسیج سازندگی در خراسان شمالی، با اشاره به آیه 31 سوره مریم، اظهار داشت: حضرت عیسی (ع) در این آیه می‌فرماید: «وَجَعَلَنِی مُبَارَکا أَینَ مَا کنْتُ وَأَوْصَانِی بِالصَّلَاةِ وَالزَّکاةِ مَا دُمْتُ حَیا» و می‌گوید: خداوند مرا هر کجا که باشم مایه برکت و رحمت گردانید و تا زنده‌ام به عبادت نماز و زکات سفارش کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حضرت عیسی (ع) در آغاز ولادت و پیامبری از خدا خواستند که وی را مبارک قرار بدهد، مبارک به این معنی است که در هر کجا باشد منشأ خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: مبارک یعنی به مردم خیر برساند، دردی از آنان کم کند و زحمتی را از دوش آنان بردارد.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قرآن و آموزه‌های دینی به کمک به نیازمندان و محرومان جامعه تأکید شده است افزود: خدمت‌رسانی ریشه قرآنی داشته و اصیل است، ازاین‌رو باید گفت خدمت‌رسانی همچون عبادت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بر کمک به نیازمندان و محرومان جامعه تأکید کرد و اضافه کرد: دعای نیازمندان بدرقه نظام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به درگیری کشور در جنگی اقتصادی گفت: باید با وحدت، همبستگی و مشارکت همه‌جانبه در راستای تحقق خواست رهبری مبنی بر ارتقای شاخص‌های اقتصادی حرکت کنیم.

امام جمعه بجنورد با یادآوری تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای تأثیرگذاری بر روند رو به رشد نظام اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی(ره) با حمایت مردم انقلاب را به ثمر رساند و این انقلاب با حمایت مردمی هشت سال جنگ تحمیلی و چند دهه توطئه و تهدید را پشت سر گذاشته است و به فضل الهی از این به بعد هم بر نقشه‌های شوم دشمنان فائق می‌آید.

گفتنی است، همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی هزار و 680 طرح بسیج سازندگی در استان خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، استاندار و فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی آغاز شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات