۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۶۲۳۵
حجت الاسلام هادی:

اولویت مسؤولان خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه باشد

اولویت مسؤولان خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه باشد
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: مسؤولان انقلابی باید دلسوزی به مردم و انقلاب داشته باشند و اولویت آنان خدمت به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام نقی هادی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر، ظهر امروز در نشست بصیرتی در مدرسه زینبیه این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف دستاوردهای فراوانی به همراه داشت.

وی به رشد علمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیشرفت در زمینه انرژی هسته ای و موشکی، پیشرفت در عرصه فرهنگی و اقتصادی از دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام هادی در ادامه به وجود مشکلات در جامعه اشاره کرد و گفت: وجود این مشکلات بخشی به خود مردم بر می گردد، مردم در انتخابات باید فرد اصلح را انتخاب کنند و به کسی رأی بدهند که در رفع این مشکلات اقدامات جهادی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که دروغ نگوید، دستش به بیت‌المال دراز نشود، دردکشیده و درک قشر محروم و مستضعفین جامعه و اعتقاد به نظام و رهبری داشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر بخشی از مشکلات را عدم مدیریت صحیح مسؤولان خواند و اظهار داشت: مدیر و مسؤول در هر زمینه ای باید خدمتگزار مردم باشد، دلسوزی به نظام و مردم و اسلام داشته و تخصص لازم را در هر زمینه ای که فعالیت می کند داشته باشد.

وی بیان کرد: بی توجهی و کم کاری مسؤولان به نظام ضربه می زند و این اقدامات موجب نا امیدی مردم از انقلاب می شود مسؤولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام هادی با تأکید بر اینکه مدیران و مسؤولان باید در راه تداوم آرمان های انقلاب گام بردارند، عنوان داشت: اولویت انقلاب و آرمان امام خمینی(ره) خدمت به مردم و کمک به رفع مشکلات مردم است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات