۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۹۵۹۱۵
معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت:

با پیروزی انقلاب اسلامی پروژه سقوط اسرائیل غاصب کلید خورد + فیلم

با پیروزی انقلاب اسلامی پروژه سقوط اسرائیل غاصب کلید خورد + فیلم
حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه رژیم شاهنشاهی به معنای واقعی کلمه رژیم صهیونیستی بود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی پروژه سقوط اسرائیل کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ایمانی معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، شنبه در گردهمایی مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان تهران که به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: در دروان طاغوت شاه ایران با رژیم صهیونیستی عهد و پیمان داشت.

وی بابیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دست پادشاه ایران در دستان اسرائیل غاصب بود، ادامه داد: دولت شاهنشاهی ایران به‌تمام‌معنا دولت صهیونیستی بود، برای به بنباران کشورهای عربی هواپیماهای اسرائیلی در ایران سوخت‌گیری می‌کردند.

حجت الاسلام ایمانی اضافه کرد: در دوران طاغوت مجروحان صهیونیستی در داخل کشور ایران درمان می‌شدند، رژیم شاهنشاهی به معنای واقعی کلمه خود رژیم صهیونیستی بود حال فرض کنید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل سفارت اسرائیلی را در ایران تعطیل کردند این اقدام به زبان آسان می‌آید اما امام راحل این کار را انجام دادند.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در ادامه اظهار داشت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور دادند که سفارت فلسطین بازگشایی شود این سخن در حالی بود که فلسطین در آن دوران هیچ دولتی نداشت چه برسد سفارت داشته باشد همان زمان با نمایندگان ساف تماس گرفته شد و یاسر عرفات با هانی الحسن به ایران آمدند و این اولین سفیر فلسطین در دنیا بود چراکه فلسطین هیچ سفارتی در دنیا نداشت که سفیر داشته باشد.

وی با اشاره به دیگر اقدام حضرت امام، ابراز کرد: امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و خطاب به مردم فرمودند: همین‌که شما می‌گویید مرگ بر آمریکا برای اینان مرگ می‌آورد؛ دنیا امروز به این امر اعتراف می‌کند از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید اسرائیل لحظه‌به‌لحظه در حال افول و نابود شدن است.

حجت الاسلام ایمانی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد پروژه سقوط اسرائیل کلید خورد و روز به روز این نابودی سرعت می‌گیرد، زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهید دید سخن خودشان نبود بلکه برگرفته از سخنانی بود که رهبران صهیونیستی به زبان می‌آوردند حضرت آقا نیز به سخره سخنان آنان را دیکته کردند چون می‌دانستند که اسرائیل کمتر از 25 سال دیگر نابود می‌شود./813/پ310/ب1

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات