۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۵۷۵۱
امام جمعه رامسر:

انقلاب اسلامی سبب عزت ملت ایران در جهان شده است

انقلاب اسلامی سبب عزت ملت ایران در جهان شده است
امام جمعه رامسر گفت: ملت ایران با وحدت پشت سر روحانیت زمینه پیروزی نهضت امام خمینی(ره) را فراهم کردند که به الگویی برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جعفر رضایی، امام جمعه رامسر امروز در مراسم سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلام در فرودگاه رامسر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران چهل سال گذشته در چنین تاریخی حماسه تاریخی خلق کردند که همچنان در جهان ماندگار است.

وی با بیان این که ملت ایران با وحدت و همبستگی پشت سر روحانیت زمینه پیروزی نهضت امام خمینی (ره) را فراهم کردند، افزود: آن حرکت ماندگار به الگویی برای سایر ملت‌های آژادی خواه جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که ملت ایران با وحدت خود بنیان یک رژیم ظالم و مستبد را برچیدند و یک حکومت دینی بر پایه رأی مردم را پایه گذاری کردند، گفت: دین و ارزش‌های اسلامی و انسانی محور همه امور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رامسر با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب همه ارزش‌های دینی و انسانی به دلیل سیاست‌های غلط رژیم پهلوی به حاشیه رفت، بیان داشت: سیاست طاغوتیان حذف دین در جامعه بود که با ایستادگی و مقاومت مردم این توطئه آن‌ها با پیروزی انقلاب شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم پهلوی اجازه رشد ارزش‌های دینی و معنوی را در جامعه نمی‌داد، خاطرنشان کرد: خشم و انزجار ملت دین مدار ایران اسلامی از این سیاست‌های غلط رژیم به جایی رسید که علیه حکومت فاسد پهلوی قیام کردند و آن حکومت دست نشانده و وابسته را به زباله دان تاریخ فرستادند.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و اقتدار دو چندان داد، بیان داشت: با مروری بر وضعیت کشور تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در خواهیم یافت که رژیم پهلوی چگونه با عملکرد خود جایگاه ملت ایران در دنیا متزلزل کرده بود.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که امروز با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه غرب این ملت در منطقه و سایر نقاط جهان دارای جایگاهی ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر ملت ایران همچنین موجب بیداری بسیاری از ملت‌های جهان که در خواب غفلت بودند شد.

وی با اشاره به این که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رمز موفقیت مردم بود تصریح کرد: جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی را برای ملت به ارمغان آورد و بازگشت امام خمینی (ره) با ارمغان استقلال و آزادی همراه بود./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات