۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۵۴۳۸
رییس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین بهار انقلاب:

سنگین ترین تحریم ها از ابتدای انقلاب در حوزه نظامی بوده است + فیلم

سنگین ترین تحریم ها از ابتدای انقلاب در حوزه نظامی بوده است + فیلم
سردار شریف گفت: از ابتدای انقلاب سنگین ترین و دقیق ترین تحریم ها در حوزه نظامی و دفاعی و برجسته ترین دستاوردها نیز در همین حوزه ها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف رییس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری که امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در بسیاری از حوزه ها پیشرفت های ما جهشی بوده و در مقایسه با سایرین قابل قیاس نیست.

وی افزود: تمام پیشرفت های ما در حالی صورت گرفته است که دشمن همه تلاش خود را برای ناکام گذاشتن پروژه ها به کار برده است؛ بسیاری از پیروزی ها و موفقیت های ما در سایه سنگین تحریم های دشمن صورت گرفته است.

رییس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب ابراز داشت: از ابتدای انقلاب سنگین ترین و دقیق ترین تحریم ها در حوزه نظامی و دفاعی صورت گرفته است؛ برجسته ترین دستاوردهای ما نیز در همین حوزه ها بوده که مورد اذعان دشمنان و دوستان است.

وی در ادامه بیان داشت: به برکت خون پاک شهدای دفاع مقدس و تدابیر مداوم مقام معظم رهبری بود که توانستیم به این درجه از موفقیت دست یافته و به تراز بسیار بالا و خوبی در میان کشورهای منطقه برسیم.

سردار شریف در ادامه اظهار داشت: امروز نیز گوشه هایی از این رزمایش را در رزمایش های سپاه و متجاوزین به امنیت ملی شاهد بودیم، با وجود تمام مشغله هایی که سپاه در حوزه خود داشته، از فعالیت در سایر حوزه ها از جمله عمران و آبادانی غافل نبوده است.

وی افزود: نمایشگاه بزرگی که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپاخواهد شد از نمونه پروژه های بزرگی است که دشمن را در تهدیدات خود ناکام خواهد گذاشت؛ پروژه ستاره خلیج فارس نیز یکی از این نمونه ها است.

رییس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: همچنین در حوزه تونل سازی، پل سازی، جاده سازی موفقیت های قابل توجهی در حوزه زیربنایی و آبادسازی کشور داشتیم؛ کتاب گلستان انقلاب اسلامی اثری است که در آن پیشرفت در حوزه های مختلف را پس از انقلاب و قبل از آن مورد مقایسه قرار داده است و در ایام دهه فجر از آن رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: کمک های مردمی در ۱۳ استان کمتر برخوردار کشور، افتتاح ۳۲۵۶ پروژه در کنار ۵۰۰۰ پروژه ای که در نیرووی زمینی سپاه افتتاح شده است؛ عملیات اجرایی و آغاز ۴۰ هزار پروژه دیگر با هدف محرومیت زدایی، فعالیت هایی در حوزه بهداشت و درمان، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری در مسیرهای راهپیمایی و تکریم خانواده شهدا و برگزاری یادواره ها از جمله برنامه های سپاه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رییس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در قبال ترفند دشمن که همواره درصدد است نظام را ناکارآمد نشان دهد سپاه وظیفه خود می‌داند مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و یاوران اصلی سپاه هستند را در دوره آرامش و صلح کمک کند.

سردار شریف در ادامه بیان داشت: از دیگر برنامه های سپاه خدمت رسانی به مردم ساحل نشین و جزایر خلیج فارس، تامین امنیت کشور و کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای مردم، برپایی همایش های تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اجرای طرح چهلچراغ در چهل مسجد تهران، برپایی ۴۰ محفل قرآنی در کشور و تهیه اقلام فرهنگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً حضور متراکم ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را در وفاداری ملت به نظام و ولایت دچار بازنگری مجدد خواهد کرد./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات