۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۹۴۴۲۸
صفار هرندی تشریح کرد؛

دلایل حقانیت انقلاب اسلامی

دلایل حقانیت انقلاب اسلامی
عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به دلایل حقانیت انقلاب اسلامی، گفت: شدت دشمنی ها علیه انقلاب و قصد ساختن بدل آن ازجمله دلایل حقانیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین رونمایی از کتاب دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با عنوان «گلستان انقلاب» که ظهر امروز دوشنبه در مرکز همایش های بسیج صدا و سیما برگزار شد با اشاره به دلایل حقانیت انقلاب اسلامی، گفت: شدت دشمنی هایی که علیه انقلاب اسلامی صورت می گیرید که این موضوع را در دیگر جاهای دنیا مشاهده نمی کنیم یکی از دلایل حقانیت انقلاب است.

وی افزود: نکته بعدی این است که این گوهر ارزشمند(انقلاب اسلامی) آنچنان اصالت دارد که دیگران به خاطر اینکه نمی توانند آن را برای خود بگیرند درصدد هستند بدل از آن بسازند و این اقدام دلیل گرانبها بودن انقلاب است.

صفار هرندی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: برخی از چیزهایی که از مخلوقات استکبار است ازجمله داعش، طالبان و النصره  بدل هایی هستند که دشمن تصور می کند می تواند با ساخت آن به اهداف خود برسند. دشمنان تصور می کنند به دلیل اینکه زمان استقبال از اسلام است می توانند نسخه خود را بسازند که البته ناکام ماندند، زیرا نگاه گوهر یاب انسان ها این اجازه را به انان نمی دهد.

وی گفت: انقلاب اسلامی چهل سال است درحال یارگیری می باشد. امروز می بینیم انقلاب اسلامی از میان غیر مسلمانان یار می گیرد، البته دستگاه های دیپلماسی ما در این راستا ضعیف هستند ولی خود پیام آنقدر ارزشمند است که کار خود را انجام می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان افزود: امروز این گرامیداشت، پاسداشت چهل سالگی انقلاب و برنامه شنبه های انقلاب یکی از تفاسیر آتش به اختیار است. انقلابی که پیش از پیروزی روی شانه های شهیدانی همچون اندرزگو بود امروز ماندنی است. انقلاب رویش هایی داشت که کارهایی بزرگتر از پیشینیان انجام می دهند./816/پ202/ب1

مهدی نجاری
ارسال نظرات