۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۹۱۴۸۵
امام جمعه رشت با اشاره به تلاش برخی برای تطهیر فتنه گران:

جریان های انقلابی خیانت فتنه گران را برای جوانان تبیین کنند

جریان های انقلابی خیانت فتنه گران را برای جوانان تبیین کنند
امام جمعه رشت گفت: حضور جریان های انقلابی برای تبیین فتنه در جامعه امری ضروری است و به شناخت دقیق جوانان از توطئه دشمن و فتنه‌گران کمک می کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده در نظام اسلامی، گفت: خانواده‌ها باید در تربیت فرزندان خود از ارزش‌های دینی بهره گیرند.

وی با بیان این که انبیای الهی نیز در زمانی که وظیفه هدایت بشری را عهده دار بودند به تربیت فرزند توجه داشته و مردم را به توجه به آن دعوت می‌کردند، افزود: ادب بهترین چیزی است که والدین می‌توانند به فرزندان به ارث بگذارند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی، از این حماسه به عنوان حرکتی عظیم و مردمی یاد کرد و گفت: این حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر این که حماسه نهم دی متعلق به آحاد ملت ایران اسلامیی است، تصریح کرد: این مردم با بصیرت و انقلابی در حمایت از انقلاب و رهبری به صورت خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را جمع کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب، رهبری و دفع شر دشمنان و فتنه‌گران وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد: نهم دی پاسخ قاطع ملت بزرگ ایران به فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی قبل از جریان فتنه ۸۸ با برنامه ریزی تلاش کردند تا زمینه براندازی نظام را فراهم کنند، افزود:، اما تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همچنین حضور گسترده مردم در نهم دی توطئه فتنه گران را خنثی کرد.

وی با بیان این که ملت شجاع، قهرمان و مقاوم ایران در نهم دی سال ۸۸ با حضور همه جانبه خود نشان داد که همان ملت سال ۵۷ هستند، خاطرنشان کرد: این ملت ثابت کردند که همواره حامی آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب هستند.
 
امام جمعه رشت به تلاش عده ای در داخل برای به فراموشی سپردن فتنه 88 و تطهیر چهره فتنه گران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حضور جریان های انقلابی برای تبیین فتنه در جامعه امری ضروری است و به شناخت دقیق جوانان از توطئه دشمن و فتنه‌گران کمک می کند./950/پ202/ب1
ایمانی
ارسال نظرات