۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۹۱۴۷۵
آیت الله طبرسی:

9 دی پاسخ کوبنده ملت به توطئه گران داخلی و خارجی بود

9 دی پاسخ کوبنده ملت به توطئه گران داخلی و خارجی بود
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: حماسه 9 دی پاسخ کوبنده ملت بزرگ ایران به توطئه گران داخلی و خارجی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره در پیش بودن سالگرد حماسه عظیم نهم دی، گفت: حماسه نهم دی پاسخ کوبنده ملت بزرگ ایران به توطئه گران داخلی و خارجی بود.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در جریان فتنه سال ۸۸ به صورت خودجوش به میدان آمده و بساط فتنه گری را در کشور جمع کردند، افزود: این ملت با بصیرت و انقلابی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جریان فتنه در سال ۸۸ با حمایت غربی‌ها تلاش کردند کشور را به آشوب بکشند، بیان داشت: تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت انقلابی مردم مانع تحقق توطئه دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مشت‌های گره کرده و حضور با بصیرت ملت ایران موجب حفظ انقلاب شده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران وقتی دیدند ارزش‌های ناب و عاشورایی آن‌ها زیر سؤال رفته به صورت خودجوش و با ایمان و با اعتقاد به ولایت وارد میدان شدند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور بزرگداشت حماسه نهم دی بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حماسه ماندگار سبب تقویت انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که امروز نیز ملت بزرگ ایران با وجود شرایط سخت اقتصادی پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: نباید بگذاریم به ساحت رهبری خدشه‌ای وارد شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته شخصیتی بی نظیر در انقلاب و نظام اسلامی بودند که به طور حتم فقدان ایشان ثلمه‌ای بزرگ برای انقلاب است.

امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله هاشمی شاهرودی گنجینه علمی و معنوی بزرگی برای جامعه اسلامی است، بیان داشت: امروز حوزه‌های علمیه باید چنین شخصیت‌های بزرگی را پرورش دهند./950/پ202/ب1
ایمانی
ارسال نظرات