۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۸۹۵۴۶
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

مسؤولان از نقد منصفانه استقبال کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسؤولان نباید انتظار داشته باشند همیشه از آن ها تعریف شود، گفت: مسؤولان باید همواره از نقد منصفانه استقبال و در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در مراسم معارفه امام ‌جمعه جدید معمولان گفت: مهم ترین ویژگی امام جمعه مردمی بودن است.

وی نماز جمعه را پایگاه بصیرت و روشنگری عنوان کرد و افزود: باید مردم را نسبت به مسائل و مشکلات روز جامعه آگاه ساخت و مشکلات مردم را به گوش مسؤولان رساند و پیگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت نقد منصفانه تأکید کرد و اظهار داشت: نقد منصفانه امام‌جمعه از مسؤوولان در راستای حمایت از حقوق مردم ضروری است، مسؤولان باید از نقد منصفانه حمایت کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید انتظار داشته باشند امام‌جمعه دائم از آن‌ها تعریف کند، خاطرنشان کرد: مسؤولان با وحدت و همدلی باید در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: مسؤولان باید برای برطرف سازی مشکلات مردم باید بر محور امام جمعه حرکت کنند، مردم سرمایه های نظام هستند و برای خدمت به این مردم باید سنگ تمام گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی تداوم انقلاب اسلامی دستاوردهای آن است، گفت: مردم در دستاوردهای انقلاب نقش بسزایی داشته و دارند و نباید نسبت به آنان بی تفاوت بود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات