۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۸۸۸۷۰
امام جمعه فردوس:

یادواره‌های شهدا فرصتی برای تبیین ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است

امام جمعه فردوس گفت: یادواره‌های شهدا فرصتی برای تبیین ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است و کنگره ۲ هزار شهدای استان فرصت مغتنمی برای تبیین این فرهنگ است.
بابایی

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: یادواره‌های شهدا یکی از اقدامات موثری است که در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه و به نسل چهارم انقلاب منتفل شود.

امام جمعه فردوس افزود: یادواره‌های شهدا فرصتی برای تبیین ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است و کنگره 2 هزار شهدای استان فرصت مغتنمی برای تبیین این فرهنگ است.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: سخنرانی‌هایی که در یادواره‌های شهدا می‌شود و وصایای شهدا خوانده می‌شود مردم با آرمان‌های شهدا آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: برای ماندگاری انقلاب اسلامی ضرورت دارد که جوانان بصیرت پیدا کنند و یکی از راه‌های بصیرت‌افزایی نیز همین یادواره‌های شهدا است.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا و نوشته شدن کتاب‌هایی در مورد شهدا و دفاع مقدس بهترین وسیله برای آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی است./9314/ت۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات