۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۷۰۴۱
امیر سرتیپ آراسته:

مدعیان قدرت جهانی تنها زبان زور را می‌فهمند

مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی با بیان اینکه کسی که انقلابی نیست خود را طلبکار انقلاب می‌داند، گفت: مدعیان قدرت جهانی تنها زبان زور را می‌فهمند تسلیم شدن و سرفرود آوردن در مقابل آنان ذلت است.
آراسته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ ناصر آراسته مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی، شب گذشته در مسجد امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت ایام گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ما ارتشی‌ها و سپاهیان مدیون و بدهکار بسیجیان هستیم.

وی افزود: اگر فرهنگ بسیجی وجود نداشت سپاه و نیروی ارتشی‌ جمهوری اسلامی ایران به بلوغ عملیاتی نمی‌رسید و هرگز نمی‌توانستند در 8 جنگ تحمیلی کاری از پیش ببرند و معلوم نبود تکلیف جنگ چه می‌شد.

امیر سرتیپ آراسته بابیان اینکه بسیج کم‌خرج و پربار است، ابراز کرد: بسیج برای نظام بار نیست بلکه یار نظام و انقلاب است؛ کسانی که در عملکرد از فرهنگ و اندیشه بسیجی تبعیت می‌کنند بسیجیان واقعی هستند.

مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی با یادآوری خاطره‌ای از شهید صیاد شیرازی آن شهید بزرگوار را یک بسیجی واقعی بیان کرد و اظهار داشت: زمانی که به همراه شهید صیاد شیرازی به محضر شهید آیت الله دستغیب مشرف شدیم شهید از آن عالم ربانی نصیحتی درخواست کرد و ایشان در پاسخ به درخواست شهید صیادشیرازی فرمودند: تا وقتی شما خود را مدیون انقلاب می‌دانید در صراط مستقیم قرار دارید اما زمانی که از انقلاب طلبکار شوید در ورطه هلاکت افتاده‌اید، تلاش کنید این مدیون بودن را در خودتان حفظ و تقویت کنید.

وی افزود: بنده تا سه روز قبل از شهادت شهید صیاد شیرازی با ایشان بودم و هرگز ندیدم خود و خانواده‌اش چیزی از نظام درخواست کنند و یا طلبکار نظام باشند چراکه خود و خانواده‌اش ژن خوب برای نظام نبودند؛ شهید صیاد شیرازی خود را سرباز کوچک امام راحل و مدیون همه مظلومان دنیا می‌دانست و از اینکه نمی‌توانست به یاری آنان بشتابد در محضر خداوند استغفار می‌کرد.

امیر سرتیپ آراسته در ادامه با اشاره به جنگ‌افروزی‌های آمریکا در یک قرن اخیر، گفت: در قرن اخیر کمتر جنگی بوده که آمریکا در آن نقش نداشته باشد آغازگر بسیاری از جنگ‌ها در جهان آمریکا بوده و یا به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در بسیاری از جنگ‌ها مشارکت داشته است؛ با نابودی آمریکا است که بسیجیان ما آرام می‌شوند.

مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی بسیجیان را جان‌برکفان بی توقع، ایثارگر، مخلص، پرکار و فداکار بیان کرد و اظهار داشت: تقویت تفکر بسیجی تنها راه نجات کشور از مشکلات و حوادث موجود است اینکه ما دستمان را به‌سوی غیر دراز کنیم تا به ما آب و ... بدهند راه به‌جایی نمی‌بریم.

وی با تأکید بر اینکه مدعیان قدرت جهانی تنها زبان زور را می‌فهمند، ادامه داد: زمانی که ناو شکن جماران قصد عبور از کانال سوئز را داشت با پیام نیروی دریایی رژیم صهیونیستی مواجه شد که از ناو شکن ایرانی درخواست می‌کند خود را معرفی کرده و آرایش نظامی خود را تغییر دهد که در جواب این درخواست کاپیتان ناو شکن جماران پاسخ می‌دهد که ما کشوری به نام اسرائیل نمی‌شناسیم که بخواهیم به او پاسخ دهیم و یا آرایش غیرنظامی به خود بگیریم، شاتاپ خفه شو و گورت را گم کن؛ با همین حرکت مقتدرانه بود که بی‌سیم درخواست‌کننده صهیونیستی خاموش و ناو جماران به صورت رزمی از کانال سوئز عبور می‌کند.

امیر سرتیپ آراسته ادامه داد: تسلیم شدن و سرتعظیم فرود آوردن در مقابل دشمنان که خود را قدرت جهانی می‌دانند چیزی جز زیاده‌خواهی و زور گفتن آنان ثمری نخواهد داشت. تفکر بسیجی اجازه تحقیر کردن و زورگویی به دشمن را نمی‌دهد.

مشاور نظامی فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور زمینی ادامه داد: گاهی برخی دیپلمات‌های داخلی به ما می‌گویند شما عقل سیاسی ندارید ارتش و سپاه باید تنها به مباحث نظامی توجه کنند؛ اینان باید رفتار فرمانده نیروی دریایی ایران را در مقابل رفتار فرمانده نیروی دریایی ایتالیا ببینند تا بدانند دیپلمات کیست.

وی افزود: دو روز پیش بوده که فرمانده نیروی دریایی ایتالیا در مقابل فرمانده نیروی دریایی ایران به‌گونه‌ای نشسته بود که پای چپ خود را روی پای راستش قرار داشت و با فرمانده نیروی دریایی ما صحبت می‌کرد که بلافاصله فرمانده نیروی دریایی ایران نیز به همان صورت نشست و شروع به صحبت کرد؛ این دیپلمات است نه شمایی که فکر می‌کنید نظام جمهوری اسلامی ایران با یک بمب منهدم می‌شود و از بین می‌رود، شما شعور سیاسی ندارید این فرمانده دارای شعور سیاسی است چون تفکر بسیجی دارد./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات