۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۸۶۸۳۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران:

کادرسازی و تربیت نیروی خواهر از برنامه‌های مهم حوزه علمیه خواهران تهران است

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با تاکید بر اینکه کادرسازی و تربیت نیروی خواهر از برنامه‌های حوزه علمیه خواهران استان تهران خواهد بود، گفت: حوزه‌های علمیه خواهران را باید بانوان اداره کنند.
کبیریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه علمیه خواهران تهران که در مدرسه علمیه خواهران «رفیعه المصطفی« برگزار شد، گفت: اهمیت حوزه علمیه خواهران به اندازه نقش بانوان در تربیت و تاثیر گذاری‌ آنان در رشد و تعالی فرهنگ جامعه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حوزه‌های علمیه خواهران پدیده‌ مبارکی است چرا که هزاران پژوهشگر و عالمه دینی در این مراکز تربیت می‌شوند؛ سیاست‌ و برنامه‌های بنده در راستای تحقق مطالبات رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان یک ششم طلاب در حال تحصیل و فارغ التحصیل شده حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، طلاب تهرانی هستند، اظهار داشت: قریب به 18 هزار طلاب از حوزه علمیه خواهران استان تهران فارغ التحصیل شده و یا در حال تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه مدیران حوزه‌های علمیه خواهران اغلب با سابقه و دارای مدارج علمی بالا هستند، گفت: تلاش بر این است تا از استعدادها و ظرفیت این مدیران گرانسنگ نهایت استفاده و بهره را در راستای تعالی حوزه علمیه خواهران ببریم.

وی با تاکید بر اینکه سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران را باید تقویت کرد، اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم حوزه علمیه خواهران را باید خود آنها اداره کنند از این رو کادرسازی و تربیت نیروی خواهر از برنامه‌های بنده در این مرکز خواهد بود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات